[14.12.2023 versioon] kehtib ostudele, mis on tehtud kuni 15.12.2023 (kaasa arvatud)
 
Gold madratsitele 120 prooviööd
JYSKi GOLD kvaliteediga madratsid on kõige kvaliteetsemad meie laias madratsivalikus.
Oleme kindlad, et jääd oma madratsiga rahule! Et muuta madratsi valimine sinu jaoks lihtsamaks, pakume GOLD-madratsitele 120 prooviööd, mille jooksul on võimalik GOLD-madrats tagastada ja saada vastu JYSKi kinkekaart madratsi väärtuses. Pakkumine kehtib klientidele, kellel on JYSKi kliendikaart. Selleks tuleb hoida alles kviitung või veebipoe tellimuse number ja täita selle kampaania tingimusi.* Kampaania „120 prooviööd“ eeliseid ei saa kasutada ostude puhul, mille eest tasutakse järelmaksuga**.
 
Tingimused
Kauplusest või e-poest ostetud GOLD-klassi madratsi saab tagastada 120 päeva jooksul alates ostukuupäevast, esitades ostukviitungi või saatelehe originaali või e-poe tellimuse numbri. See on lisagarantii, mis on pikem, kui Eesti Vabariigi õigusaktides kauba tagastamise kohta sätestatud.
  1. Kampaania eeliseid saab ostja kasutada juhul, kui GOLD-madrats on ostetud koos (ühe ostuga) PLUS- või GOLD-klassi kattemadratsiga või PLUS- või GOLD-madratsikattega ning seda on kasutatud GOLD-madratsi kaitsmiseks kulumise ja kahjustuste eest.
  2. Madratsi tagastamisest tuleb eelnevalt teavitada JYSKi klienditeeninduskeskust, esitades taganemisavalduse. Avaldusele tuleb lisada madratsi (k.a kattemadratsi ja/või madratsikatte, kui need tagastatakse) pildid.***
  3. Kampaania tingimuste kohaselt saab koos madratsiga tagastada ka kattemadratsi ja/või madratsikatte. Ainult kattemadratsile ja/või madratsikattele 120 prooviööd ei kehti ja seda ei saa tagastada, kuna kampaania tingimused ei näe ette ainult kattemadratsi ja/või madratsikatte tagastamist, kui GOLD-madratsit ei tagastata.
  4. Tagastatav madrats (k.a kattemadrats ja/või madratsikate, kui see tagastatakse) peab olema puhas, terve ja kahjustamata, madratsi tuvastamismärgisega, kasutusjälgedega, mis ei ületa tavapärast kulumist, samuti peab madratsit (k.a kattemadratsit ja/või madratsikatet) olema kasutatud hoolsalt, järgides rangelt selle kasutuseesmärki.
  5. Madratsit ei tohi transportimiseks kokku voltida.
  6. Tagastada saab ainult JYSKi Eesti kauplusest või JYSKi e-poest www.JYSK.ee ostetud GOLD-klassi madratseid (kattemadratsit ja/või madratsikatet). Ost peab olema sooritatud JYSKi kliendikaardiga. 
  7. Madratsi (k.a kattemadratsi ja/või madratsikatte) saab tagastada kauplusesse, kust see osteti ja/või kätte saadi; kui kauba tõi kohale kuller või see saadi kätte JYSKi laost, saab kauba tagastada lähimasse kauplusesse.
  8. Madratsi (k.a kattemadratsi ja/või madratsikatte) tagastamisel ei kuulu selle tagastamisega seotud kulud hüvitamisele, kõik transpordikulud kannab ostja.
  9. Raha tagastatakse JYSKi e-kinkekaardina*** (e-poest ostetud kauba puhul) või plastkaardina*** (kauplusest ostetud kauba puhul), mis tuleb ära kasutada ühe aasta jooksul plastist kinkekaardi väljastamise päevast või e-kinkekaardi koodi edastamise päevast kliendi poolt esitatud e-posti aadressile ****.
*Kampaania kehtib alates 14.12.2023 ostudele, mis on tehtud alates 15.12.2023
Kampaania tingimuste [20.07.2021 versioon] kehtib ostudele, mis on tehtud kuni 14.12.2023 (kaasa arvatud)
** JYSK järelmaks, ESTO, HOLM liising , LHV järelmaks.
 ***JYSK jätab endale õiguse keelduda madratsi (k.a kattemadratsi ja/või madratsikatte) tagastamise avalduse vastuvõtmisest, kui madratsi (k.a kattemadratsi ja/või madratsikatte) seisukord ei vasta tingimustele.
****JYSKi e-kinkekaarti saab kasutada ainult e-poes, plastist kinkekaarti saab kasutada ainult kaupluses.