PARIMA HINNA GARANTII

JYSKi jaoks on oluline, et saaksite tunda meelerahu nii ostu tegemisel kui ka peale seda. Seepärast pakume JYSKi kliendikaardi omanikele parima hinna garantiid, mis kehtib paljudele toodetele.

Kui leiate JYSKist ostetud toote mõnest teisest kauplusest (kas JYSKist või mõnest teisest kauplusest Eestis) soodsama hinnaga 30 päeva jooksul alates ostukuupäevast, hüvitame teile hinnavahe kinkekaardi näol.

1.     Parima hinna garantii tingimused

1.1.              JYSK võrdleb identsete toodete hindu. Vt allpool „Erandid“.

1.2.              Parima hinna garantii taotlus tuleb esitada 30 päeva jooksul alates ostukuupäevast.

1.3.              Võrreldav hind peab olema kehtiv parima hinna garantii taotluse esitamise ajal.

1.4.              Parima hinna garantii taotlemiseks tuleb leida identne toode ühest meie JYSKi kauplusest või mõnest muust kauplusest, mille füüsiline asukoht on Eestis või veebipoest, mille domeeninime lõpus on .ee

1.5.              Esita foto madalama hinnaga hinnasildist, kus on hinnasildil nähtav kuupäev

1.6.              Taotlemiseks tuleb esitada toote JYSKist ostmist tõendav dokument (ostukviitung).

1.7.              Kui leiate toote meie teisest kauplusest (või mõnest muust kauplusest), peate esitama tõendi teiselt kaupluselt, näiteks reklaamlehe, või identsele tootele viitava lingi konkurendi veebilehel, mis on kehtiv taotluse esitamise kuupäeval.

1.8.              Toote hinda võrreldakse üksnes toote müügihinnaga, mis ei sisalda transpordi- ega muid tootega seotud kulusid.

2.     Parima hinna garantii taotlus ja erandid

Parima hinna garantii kehtib üksnes 100% identsele tootele: toote mudel ja tehnilised omadused, sealhulgas kaubamärk/tootja, värv, mõõtmed, lisatarvikud, suurus, sisu jne peavad olema samad. Teisisõnu peab tegemist olema 100% identse tootega.

3.     Parima hinna garantii ei hõlma tooteid, mis on erinevad

3.1.              Parima hinna garantii ei hõlma laojääke, kampaaniapakkumisi, avamis- ja taasavamispakkumisi, näidismudeleid, allahindlusega tooteid, eritellimusi, aiamööblit ja muid hooajakaupu, mille hinnad hooaja lõpus langevad.

3.2.              Parima hinna garantii ei hõlma selliseid teenuseid nagu kohaletoimetamine, eripakkumised transpordile jne.

3.3.              Parima hinna garantii kehtib üksnes eraisikute ostudele ega laiene juriidilistele isikutele.

3.4.              Parima hinna garantii kehtib üksnes kliendile, kes täidab kõik parima hinna garantii tingimused.

3.5.              Parima hinna garantii kehtib üksnes nendele toodetele, mis on ostetud JYSKi veebipoest www.JYSK.ee või JYSKi kauplusest Eesti territooriumil.

3.6.              Võrreldav toode peab olema müügis Eestis, võttes arvesse kõiki Eestis, kehtivaid makse (nt käibemaks).

4.     Lõppsättted

4.1.              Parima hinna garantii saamiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega e-posti aadressil info@JYSK.ee või külastage mõnda meie kauplust.

4.2.              Parima hinna garantii tingimused kehtivad alates nende avaldamisest JYSKi veebilehel, JYSK.ee

4.3.              JYSK (JYSK Linnen'n Furniture OÜ) jätab endale õiguse muuta parima hinna garantii tingimusi või need mis tahes ajal kehtetuks tunnistada, teatades sellest samal viisil, kui olid avaldatud parima hinna garantii tingimused.