Prooviperiood 120 ööpäevaks

Pakkumisest Pakkumine kehtib kõikidele GOLD-klassi madratsitele, mis on ostetud JYSK kliendikaardiga. Madratsi saab tagastada 120 päeva jooksul alates ostukuupäevast, esitades ostukviitungi või veebitellimuse numbri ja tuues madratsi tagasi. Madratsi tagastuse eest saab klient JYSKi kinkekaardi, mille väärtus on 100% madratsi ostuhinnast.*

Reeglid

-          Kauplusest või veebipoest ostetud madratsi saab tagastada 120 päeva jooksul alates ostukuupäevast, esitades originaalse ostukviitungi, saatelehe või veebitellimuse numbri. See on lisagarantii, mis ületab kauba tagastamist käsitlevate Eesti Vabariigi õigusaktide sätteid.

-          JYSKi klienditeenindusele tuleb madratsi tagastamisest ette teatada e-posti aadressil info@jysk.ee või SIIN.

-          Tagastatav madrats peab olema puhas, terve ja kahjustamata, sellel peab olema silt, mis võimaldab madratsit tuvastada, ning kasutusjäljed ei tohi ületada tavapärast kulumist tingimusel, et madratsit on kasutatud ainult ettenähtud otstarbel.

-          Madratsit ei tohi transportimisel kokku voltida.

-          Tagastada saab üksnes madratseid, mis on ostetud JYSKi Eesti kauplustest või JYSKi veebipoest www.JYSK.ee.

-          Madratsi saab tagastada kauplusesse, kus see osteti ja/või vastu võeti. Kui madratsi tõi kohale kuller, võib madratsi tagastada lähimasse kauplusesse.

-          Madratsi tagastamisel ei kuulu selle tagastamisega seotud kulud hüvitamisele, kõik transpordikulud kannab klient.

-          Raha tagastatakse JYSKi kinkekaardina, mille kasutusaeg on 60 päeva alates kinkekaardi koodi saatmisest kliendi esitatud e-posti aadressile**.

*Kampaania kehtib alates 20.07.2021 ning seda saab kasutada ainult ostudele, mis on tehtud alates 20.07.2021. 

**Arusaamatuste vältimiseks ja tagastusprotsessi kiirendamiseks palume saata toote foto aadressile info@jysk.ee. JYSK jätab endale õiguse keelduda tagastatava madratsi vastuvõtmisest, kui madratsi seisukord ei vasta nõuetele.