KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

K: Kas ma saan kohe peale tasumist oma tellimusele kauplusesse järele minna?
V: Palume ära oodata, kuni saabub kinnitav sms või e-kiri, et Teie tellimus on komplekteeritud.

K: Mitme päeva jooksul pean minema kaubale järgi kauplusesse?
V: Tellimusele on võimalik järele minna 7 päeva jooksul, peale kinnituse saamist.

K: Kui valitud toodet ei ole soovitud kaupluses, kas see saadetakse teise JYSKi kauplusesse?
V: Kahjuks mitte, kaupluste vahelist transporti me ei paku.

K: Milliseid makseviise saan kasutada, ostes JYSKi e-poest?
V: Võimalik on maksta pangalingi kaudu, krediitkaardiga ja tellimuse kinnituse alusel. Tooteid saab osta ka järelmaksuga. 

K: Kas on võimalik osta tooteid järelmaksuga?
V: Jah, on võimalik. Makseviisidest valida sobiv järelmaksu firma ja lisada vajalikud andmed. Kinnitus tuleb e-kirja teel.

K: Kas ma näen kodulehel toodete saadavust kaupluses?
V: Avades soovitud toote info, saate menüüvalikust vaadata ka saadavust kauplustes. Juhime tähelepanu, et laojäägid ei uuene reaalajas. Täpsemat infot toote saadavuse kohta saab kauplusest kohapealt või kontakteerudes klienditeenindusega.

K: Kas ma saan teha tellimuse ka firma nimel?
V: Jah, selleks valida maksmisel – juriidiline isik.

K: Kui kiiresti jõuab tellimus kohale?
V: Üldjuhul võtab kohaletoimetamine aega 3-5 tööpäeva alates tellimuse vormistamise päevast. Suuremõõtmeliste saadetiste kohaletoimetamine võib võtta kauem aega kui standardsuuruses toodete puhul. Lisateabe saamiseks klõpsake siin.

K: Kui palju maksab transport?
V: JYSKi e-pood pakub kauba kättesaamiseks 3 erinevat võimalust: “Ise järgi” tellimuste puhul saab klient valida endale sobiva kaupluse, kohaletoimetamine Omniva pakiautomaati või kulleriga kuni Teie ukseni. Transpordi hind sõltub valitud tarneviisist, lisateabe saamiseks klõpsake siin.

K: Kuidas ma saan teada, kus on minu saadetis?
V: Kui Teie saadetis jõuab kullerfirma kätte, saadetakse Teile jälgimisnumbriga e-kiri. Lingi avades näete, mis on Teie saadetise staatuseks.

K: Mida teha, kui mul ei olnud võimalik oma tellimust vastu võtta?
V: Palume kontakteeruda info@jysk.ee või kullerfirmaga. Kui pakk ei ole õigel ajal kliendini jõudnud, tagastatakse saadetis JYSK lattu ja teostatakse tagasimakse.

K: Mida teha, kui mu saadetis ei jõua kohale lubatud ajal?
V: Palume kontakteeruda info@jysk.ee või helistada meile +372 880 1480.

Pane tähele:
* Tellimused, mis on esitatud reedest kuni pühapäeva õhtuni ei töödelda enne järgmist tööpäeva.
* Tarneajad võivad olla tavapärasemalt pikemad kui tegu on näiteks jõuluajaga või suurtemate kampaaniatega.

K: Kuidas ma saan tooted tagastada?
V: Vastavalt seadusele saab tagastada tooteid 14 päeva jooksul, toode peab olema pakendis ja kasutamata, täpsem info siin.

K: Kas mööbel on vaja kokku panna?
V: Jah, tooted on vaja kokkupanna. Igal tootel on kaasas kokkupanemise juhend.

K: Kui ma ei saa osta JYSKi e-poest, mida teha?
V: Vajadusel palun kontakteeru  JYSKi e-poe klienditeenindusega telefoni  +372 880 1480 või e-kirja teel info@jysk.ee

K: Ei saanud sooduskoodi, kuidas ma saan selle?
V: Kui Sa ei ole saanud sooduskoodi oma e-mailile, siis vaata, kas oled registreeritud klient ning oled nõustunud uudiskirju saama. Vaata ka, kas on meie sooduskood äkki rämpsposti läinud. Kui siiski sooduskoodi sisaldavat e-kirja ei leia, siis võta meiega ühendust ja me saadame selle Sulle e-mailile.

K: Kui kiiresti minu emaili aadress v. telefoninumber eemaldatakse JYSK uudiste saajate listist?
V: Eemaldamine toimub 5 tööpäeva jooksul.

K: Kuidas saan esmase kliendi registreerimise boonust kui olen ennast registreerinud kliendiks läbi sotsiaalmeedia konto (Facebook)?
V: Logi sisse JYSK kontole, sätete all vaata, kas oled nõustunud uudiskirjade ja sms-teadete saajaks. Sooduskood saadetakse Sulle e-mailile ja see on kuvatud ka Sinu profiilil.

K: Kas minu tellitud kaubale saab kauplusesse ka teine isik järgi minna
V: Saab küll. Pakile järele minnes peab teine isik koos tellimuse kinnitusega või SMS-ga  esitama ka isikut tõendava dokumendi.

KOleme riigiettevõte ja soovime esitada tellimust läbi e-poe. Kuidas peaksime toimima?
V: Sellisel juhul palume saata tellimuse info koos kontaktandmete ja vajadusel garantiikirjaga e-maili teel JYSKi klienditeeninduse aadressile 
info@jysk.ee mille alusel vormistame arve e-arvete keskkonnas.

K: Kas Teil on võimalik kaupa tarnida poodi?
V: JYSKi e-poel on võimalik kaupa komplekteerida kaupluses juhul, kui toode on saadaval soovitud kaupluses.

K: Mida teha, kui mul ei olnud võimalik oma tellimust vastu võtta?
V: Palume kontakteeruda info@jysk.ee või kullerfirmaga. Kui pakk ei ole õigel ajal kliendini jõudnud, tagastatakse saadetis JYSK lattu ja teostatakse tagasimakse.

K: Kui olen teinud tellimuse, kui kaua on aega seda tühistada?
V: Tellimusest on võimalik loobuda 14 kalendripäeva jooksul pärast tellimuse kättesaamist, va neid tooteid,mida ei saa tagastada hügieeninõuete kohaselt. Tooted peavad olema originaalpakendis ja kahjustamata.

K: Ma avasin pakendi, kuid mulle ei meeldi tellitud kaubad. Kas ma saan selle tagastada?
V: Jah, toodet on võimalik tagastada, kui see on kasutamata, pakend on säilinud ja toode pole kahjustatud. Tagastamine on võimalik 14 päeva jooksul alates tellimuse saamise päevast.

K: Kui soovin tagastada kaupa, mis mulle ei meeldi, kas pean maksma transpordikulud?
V: Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega e-mailil info@jysk.ee või telefonil +372 880 1480, kes vormistab tagastuse ning edastab Teile tagastuse transpordi eest arve.
Teil on võimalik ka ise endale sobivasse JYSKi kauplusesse tooted tagastada, kindlasti võtke palun kaasa arve.

K: Kui ma tahan defektset toodet tagastada, kas ma pean maksma transpordi kulud?
V: Ei, te ei pea transpordi eest maksma - hoolitseme kauba vahetamise või tagastamise eest. Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega e-mailil info@jysk.ee või telefonil +372 880 1480, kes vormistab defektse toote tasuta tagastuse või pöörduge lähimasse JYSKi kauplusesse, võttes kaasa arve ja defektse toote.

K: Toode on kasutamise ajal purunenud - kas ma saan selle tagastada ilma lahtivõtmata?
V: Esemed tuleks transportimiseks lahti võtta ja ohutult pakendada, et vältida edasisi kahjustusi transportimise ajal.

K: Kui ma tegin ostu Jyski kaupluses, kas ma saan kauba tagastada teise Jyski kauplusesse?
V: Jah, toode on võimalik tagastada ükskõik millisesse meie poodi. Kui soovite kauplusesse tagastada, võtke palun kaasa ostutšekk. Täpsema teabe saamiseks pöörduge meie e-mailil info@jysk.ee või telefonil +372 880 1480

K: Millised tagastamise võimalused mul on?
V: Kauba saate tagastada Teile sobivasse Jyski kauplusesse, saata kulleriga või Omnivaga (Omniva pakiautomaadiga saatmisel kehtivad suurusepiirangud).Täpsema teabe saamiseks pöörduge klienditeeninduse poole e-mailil info@jysk.ee või telefonil +372 880 1480.

K: Kui pikk on toote garantii?
V: Sõltuvalt tootest võib garantiiaeg olla 12 kuni 24 kuud. Tootja garantii laieneb mitmele madratsikategooriale 10 kuni 25 aastat. Garantii kohta saate lisateavet klienditoega e-mailil : info@jysk.ee või telefonil +372 880 1480.

K: Vajan abi mööbli kokkupanemisel, mida teha?
V: JYSKi koostööpartner, kes Teid selles osas aitab, on mooblikokkupanek.ee Täpsemat infot teenuste ja hinnakirja kohta leiate https://www.jysk.ee/moobli-kokkupanek