KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

K: Kuidas ma saan allahindlust oma esimeselt ostult JYSKi e-poest?
V: Peate registreeruma JYSKi kodulehel kliendiks ja kinnitama oma e-posti aadressi ning nõustuma uudiskirjade saamisega. Seejärel saadetakse e-kirja teel sooduskood, mis tuleb sisestada enne ostu eest maksmist. Ostusumma peab olema nii suur nagu tingimustes märgitud.

K: Miks annab veateate, kui soovin kasutada sooduskoodi?
V: Kontrolli, et kindlasti olete enda konto alt sisse logitud ja ostusumma on üle 35 euro.

K: Kas ma saan kohe peale tasumist oma tellimusele kauplusesse järele minna?
V: Kahjuks ei.On vajalik oodata, kuni saabub kinnitav sms või e-kiri, et Teie tellimus on komplekteeritud.

K: Mitme päeva jooksul pean minema kaubale järgi kauplusesse?
V: Tellimusele on võimalik järele minna 4 päeva jooksul, peale kinnituse saamist.

K: Kui valitud toodet ei ole soovitud kaupluses, kas see saadetakse teise JYSKi kauplusesse?
V: Kahjuks mitte, kaupluste vahelist transporti me ei paku.

K: Milliseid makseviise saan kasutada, ostes JYSKi e-poest?
V: Võimalik on maksta pangalingi kaudu, krediitkaardiga ja tellimuse kinnituse alusel. Tooteid saab osta ka järelmaksuga. 

K: Kas on võimalik osta tooteid järelmaksuga?
V: Jah, on võimalik. Makseviisidest valida sobiv järelmaksu firma ja lisada vajalikud andmed. Kinnitus tuleb e-kirja teel.

K: Kas ma näen kodulehel toodete saadavust kaupluses?
V: Avades soovitud toote, on näha toote info ning selle kõrval saadavus kauplustes. Toodete saadavust ei kuvata reaalajas. Täpse info saab kauplusest. Kindlasti ette helistada, kui soovite kindel olla, et toode on kaupluses olemas.

K: Kas ma saan teha tellimuse ka firma nimel?
V: Jah, selleks valida maksmisel – juriidiline isik.

K: Kui kiiresti jõuab tellimus kohale?K: Kui kiiresti jõuab kohale tellitud kaup?
V: Tarne Omnivaga pakiautomaati võtab aega keskmiselt 1-3 tööpäeva. Üldjuhul võtab kohaletoimetamine aega 3-5 tööpäeva alates tellimuse vormistamise päevast. Suuremõõtmeliste saadetiste kohaletoimetamine võib võtta kauem aega kui standardsuuruses toodete puhul. Lisateabe saamiseks klõpsake siin.

K: Kui palju maksab transport?
V: JYSKi e-pood pakub kauba kättesaamiseks 3 erinevat võimalust: “Ise järgi” tellimuste puhul saab klient valida endale sobiva kaupluse, kohaletoimetamine Omniva pakiautomaati või kulleriga kuni Teie ukseni. Transpordi hind sõltub valitud tarneviisist, lisateabe saamiseks klõpsake siin.

K: Millistel juhtudel peaksin ma tellima tuppaveo teenuse?
V: Tavaline kohaletoimetamine toimub kuni ukseni. See teenus tuleb valida juhul, kui Teil pole võimalust kaupa tuppa tarnida. Teenus on saadaval piiratud linnades.Täpsema teabe saamiseks klõpsake siin.

K: Kuidas ma saan teada, kus on minu saadetis?
V: Kui Teie saadetis jõuab kullerfirma kätte, saadetakse Teile jälgimisnumbriga e-kiri. Lingi avades näete, mis on Teie saadetise staatuseks.

K: Mida teha, kui mul ei olnud võimalik oma tellimust vastu võtta?
V: Palume kontakteeruda jysk@jysk.ee või kullerfirmaga. Kui pakk ei ole õigel ajal kliendini jõudnud, tagastatakse saadetis JYSK lattu ja teostatakse tagasimakse.

K: Mida teha, kui mu saadetis ei jõua kohale lubatud ajal?
V: Palume kontakteeruda jysk@jysk.ee või helistada meile +372 880 1480.

Pane tähele:
* Tellimused, mis on esitatud reedest kuni pühapäeva õhtuni ei töödelda enne järgmist tööpäeva.
* Tarneajad võivad olla tavapärasemalt pikemad kui tegu on näiteks jõuluajaga või suurtemate kampaaniatega.

K: Kas on võmalik valida kahe mehe kandeteenus?
V: Jah, kuid kahe mehe kandeteenus on tasuline. Selle kohta saad lähemalt lugeda siit.

K: Kui kaua kehtib garantii?
V: Vastavalt Tarbijakaitseseadusele.

K: Kuidas ma saan tooted tagastada?
V: Vastavalt seadusele saab tagastada tooteid 14 päeva jooksul, toode peab olema pakendis ja kasutamata, täpsem info siin.

K: Kas mööbel on vaja kokku panna?
V: Jah, tooted on vaja kokkupanna. Igal tootel on kaasas kokkupanemise juhend.

K: Kui ma ei saa osta JYSKi e-poest, mida teha?
V: Vajadusel palun kontakteeru  JYSKi e-poe klienditeenindusega telefoni  +372 880 1480 või e-kirja teel jysk@jysk.ee.

K: Ei saanud sooduskoodi, kuidas ma saan selle?
V: Kui Sa ei ole saanud sooduskoodi oma e-mailile, siis vaata, kas oled registreeritud klient ning oled nõustunud uudiskirju saama. Vaata ka, kas on meie sooduskood äkki rämpsposti läinud. Kui siiski sooduskoodi sisaldavat e-kirja ei leia, siis võta meiega ühendust ja me saadame selle Sulle e-mailile.

K: Kui kiiresti minu emaili aadress v. telefoninumber eemaldatakse JYSK uudiste saajate listist?
V: Eemaldamine toimub 5 tööpäeva jooksul.

K: Kuidas saan esmase kliendi registreerimise boonust kui olen ennast registreerinud kliendiks läbi sotsiaalmeedia konto (Facebook)?
V: Logi sisse JYSK kontole, sätete all vaata, kas oled nõustunud uudiskirjade ja sms-teadete saajaks. Sooduskood saadetakse Sulle e-mailile ja see on kuvatud ka Sinu profiilil.

K: Kas minu tellitud kaubale saab kauplusesse ka teine isik järgi minna
V: Saab küll. Pakile järele minnes peab teine isik koos tellimuse kinnitusega või SMS-ga  esitama ka isikut tõendava dokumendi.

KOleme riigiettevõte ja soovime esitada tellimust läbi e-poe. Kuidas peaksime toimima?
V: Sellisel juhul palume saata tellimuse info koos kontaktandmete ja vajadusel garantiikirjaga e-maili teel JYSKi klienditeeninduse aadressile jysk@jysk.ee, mille alusel vormistame arve e-arvete keskkonnas.

K: Kas Teil on võimalik kaupa tarnida poodi?
V: JYSKi e-poel on võimalik kaupa komplekteerida kaupluses juhul, kui toode on saadaval soovitud kaupluses.

K: Kui kiiresti jõuab tellimus kohale?
V: Tarne Omnivaga pakiautomaati võtab aega keskmiselt 1-3 tööpäeva. Üldjuhul võtab kohaletoimetamine aega 3-5 tööpäeva alates tellimuse vormistamise päevast. Suuremõõtmeliste saadetiste kohaletoimetamine võib võtta kauem aega kui standardsuuruses toodete puhul. Lisateabe saamiseks klõpsake siin.

K: Mida teha, kui mul ei olnud võimalik oma tellimust vastu võtta?
V: Palume kontakteeruda jysk@jysk.ee või kullerfirmaga. Kui pakk ei ole õigel ajal kliendini jõudnud, tagastatakse saadetis JYSK lattu ja teostatakse tagasimakse.

K: Kui olen teinud tellimuse, kui kaua on aega seda tühistada?
V: Tellimusest on võimalik loobuda 14 kalendripäeva jooksul pärast tellimuse kättesaamist, va neid tooteid,mida ei saa tagastada hügieeninõuete kohaselt. Tooted peavad olema originaalpakendis ja kahjustamata.

K: Ma avasin pakendi, kuid mulle ei meeldi tellitud kaubad. Kas ma saan selle tagastada?
V: Jah, toodet on võimalik tagastada, kui see on kasutamata, pakend on säilinud ja toode pole kahjustatud. Tagastamine on võimalik 14 päeva jooksul alates tellimuse saamise päevast.

K: Kui soovin tagastada kaupa, mis mulle ei meeldi, kas pean maksma transpordikulud?
V: Ei, te ei pea transpordi eest lisatasu maksma.Tagastatava toote transpordikulud tasaarveldatakse makstud tellimuse summast maha.

K: Kui ma tahan defektset toodet tagastada, kas ma pean maksma transpordi kulud?
V: Ei, te ei pea transpordi eest maksma - hoolitseme kauba vahetamise või tagastamise eest.

K: Toode on kasutamise ajal purunenud - kas ma saan selle tagastada ilma lahtivõtmata?
V: Esemed tuleks transportimiseks lahti võtta ja ohutult pakendada, et vältida edasisi kahjustusi transportimise ajal.

K: Mida ma pean tegema, et tagastada tooteid?
V: Võite minna omale sobivasse Jyski kauplusesse ja sinna kauba tagastada või pöörduda klienditeeninduse poole. Lisaküsimuste puhul, palume võtta meiega ühendust e-mailil jysk@jysk.ee või telefonil +372 880 1480.

K: Kui ma tegin ostu Jyski kaupluses, kas ma saan kauba tagastada teise Jyski kauplusesse?
V: Jah, toode on võimalik tagastada ükskõik millisesse meie poodi. Kui soovite kauplusesse tagastada, võtke palun kaasa ostutšekk. Täpsema teabe saamiseks pöörduge meie e-mailil jysk@jysk.ee või telefonil +372 880 1480.

K: Millised tagastamise võimalused mul on?
V: Kauba saate tagastada Teile sobivasse Jyski kauplusesse, saata kulleriga või Omnivaga (Omniva pakiautomaadiga saatmisel kehtivad suurusepiirangud).Täpsema teabe saamiseks pöörduge klienditeeninduse poole e-mailil jysk@jysk.ee või telefonil +372 880 1480.

K: Kui pikk on toote garantii?
V: Sõltuvalt tootest võib garantiiaeg olla 12 kuni 24 kuud. Tootja garantii laieneb mitmele madratsikategooriale 10 kuni 25 aastat. Garantii kohta saate lisateavet klienditoega e-mailil : jysk@jysk.ee või telefonil +372 880 1480.