KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

K: Kuidas ma saan allahindlust oma esimeselt ostult JYSKi e-poest?
V: Peate registreeruma JYSKi kodulehel kliendiks ja kinnitama oma e-posti aadressi. Seejärel saadetakse e-kirja teel sooduskood, mis tuleb sisestada enne ostu eest maksmist. Ostusumma peab olema nii suur nagu tingimustes märgitud.

K: Miks annab veateate, kui soovin kasutada sooduskoodi?
V: Kontrolli, et kindlasti olete enda konto alt sisse logitud ja ostusumma on üle 35 euro.

K: Kas ma saan kohe peale tasumist, minna oma tellimusele järgi kauplusesse?
V: Kahjuks ei. Peate ootama, kuni saabub kinnitus sms või e-kiri, et kaup on komplekteeritud.

K: Mitme päeva jooksul pean minema kaubale järgi kauplusesse?
V: Kaubale saate järgi minna 4 päeva jooksul, peale kinnituse saamist.

K: Kui valitud toodet ei ole soovitud poes, kas see saadetakse tasuta teise JYSKi poodi?
V: Kahjuks ei.

K: Milliseid makseviise saan kasutada, ostes JYSKi e-poest?
V:Võimalik on maksta pangalingi kaudu, krediitkaardiga ja tellimuse kinnituse alusel.

K: Kas on võimalik osta tooteid järelmaksuga?
V: Jah, on võimalik. Makseviisidest valida sobiv järelmaksu firma ja lisada vajalikud andmed. Kinnitus tuleb e-kirja teel.

K: Kas ma näen kodulehel toodete saadavust kaupluses?
V: Avades soovitud toote, on näha toote info ning selle kõrval saadavus kauplustes. Toodete saadavust ei kuvata reaalajas. Täpse info saab kauplusest. Kindlasti ette helistada, kui soovite kindel olla, et toode on kaupluses olemas.

K: Kas ma saan teha tellimuse ka firma nimel?
V: Jah, selleks valida maksmisel – juriidilineisik.

K: Kui kiiresti jõuab kohale tellitud kaup?
V: Kauba tarne toimub tööpäeviti, tarneaeg 1-2 tööpäeva. Eelenvalt võtab kullerfirma Teiega ühendust.

K: Kui palju maksab transport?
V: Transporditasu sõltub, milline transpordiviis valida ja tellitud koguse suurusest. Tellimused üle 399 euro on tasuta üle Eesti, samuti ise järgi tulemine.

K: Kas on vajalik 4 käevedu?
V: Neljakäevedu on võimalik valida  siin.

K: Kui kaua kehtib garantii?
V: Vastavalt Tarbijakaitseseadusele.

K: Kuidas ma saan tooted tagastada?
V: Vastavalt seadusele saab tagastada 14 päeva jooksul, pakendis ja kasutamata tooted, täpsem info siin.

K: Kas mööbel on vaja kokku panna?
V: Jah, tooted on vaja kokkupanna. Igal tootel on kaasas kokkupanemise juhend.

K: Kui ma ei saa osta JYSKi e-poest, mida teha?
V: Vajadusel palun kontakteeru  JYSKi e-poe klienditeenindusega telefoni  +372 60 34 641 või e-kirja teel jysk@jysk.ee.

K: Ei saanud sooduskoodi, kuidas ma saan selle?
V: Sooduskood saadetakse koos kinnituskirjaga, et olete registreerunud JYSKi e-poe kliendiks.

Palun oodake...

{{var product.name}} lisati ostukorvi. Tahate:

Jätkake ostmist või Vaadake ostukorvi
Jätkake ostmist
Vaadake ostukorvi