KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

K: Kuidas ma saan allahindlust oma esimeselt ostult JYSKi e-poest?
V: Peate registreeruma JYSKi kodulehel kliendiks ja kinnitama oma e-posti aadressi ning nõustuma uudiskirjade saamisega. Seejärel saadetakse e-kirja teel sooduskood, mis tuleb sisestada enne ostu eest maksmist. Ostusumma peab olema nii suur nagu tingimustes märgitud.

K: Miks annab veateate, kui soovin kasutada sooduskoodi?
V: Kontrolli, et kindlasti olete enda konto alt sisse logitud ja ostusumma on üle 35 euro.

K: Kas ma saan kohe peale tasumist, minna oma tellimusele järgi kauplusesse?
V: Kahjuks ei. Peate ootama, kuni saabub kinnitus sms või e-kiri, et kaup on komplekteeritud.

K: Mitme päeva jooksul pean minema kaubale järgi kauplusesse?
V: Kaubale saate järgi minna 4 päeva jooksul, peale kinnituse saamist.

K: Kui valitud toodet ei ole soovitud poes, kas see saadetakse tasuta teise JYSKi poodi?
V: Vajadusel saadetakse, kuid teenus on tasuline.

K: Milliseid makseviise saan kasutada, ostes JYSKi e-poest?
V: Võimalik on maksta pangalingi kaudu, krediitkaardiga ja tellimuse kinnituse alusel. Tooteid saab osta ka järelmaksuga. 

K: Kas on võimalik osta tooteid järelmaksuga?
V: Jah, on võimalik. Makseviisidest valida sobiv järelmaksu firma ja lisada vajalikud andmed. Kinnitus tuleb e-kirja teel.

K: Kas ma näen kodulehel toodete saadavust kaupluses?
V: Avades soovitud toote, on näha toote info ning selle kõrval saadavus kauplustes. Toodete saadavust ei kuvata reaalajas. Täpse info saab kauplusest. Kindlasti ette helistada, kui soovite kindel olla, et toode on kaupluses olemas.

K: Kas ma saan teha tellimuse ka firma nimel?
V: Jah, selleks valida maksmisel – juriidiline isik.

K: Kui kiiresti jõuab kohale tellitud kaup?
V: Kauba tarne toimub tööpäeviti, tarneaeg 3-4 tööpäeva. Suurtemate kampaaniate ajal võib tarneaeg pikeneda. Eelnevalt võtab kullerfirma Teiega ühendust, et täpne kohaletoimetamise aeg kokku leppida. 

K: Kui palju maksab transport?
V: Transporditasu sõltub, milline transpordiviis valida ja tellitud koguse suurusest. Tellimused üle 349 euro on tasuta üle Eesti, samuti ise järele tulemine.

K: Kas on võmalik valida kahe mehe kandeteenus?
V: Jah, kuid kahe mehe kandeteenus on tasuline. Selle kohta saad lähemalt lugeda siit.

K: Kui kaua kehtib garantii?
V: Vastavalt Tarbijakaitseseadusele.

K: Kuidas ma saan tooted tagastada?
V: Vastavalt seadusele saab tagastada tooteid 14 päeva jooksul, toode peab olema pakendis ja kasutamata, täpsem info siin.

K: Kas mööbel on vaja kokku panna?
V: Jah, tooted on vaja kokkupanna. Igal tootel on kaasas kokkupanemise juhend.

K: Kui ma ei saa osta JYSKi e-poest, mida teha?
V: Vajadusel palun kontakteeru  JYSKi e-poe klienditeenindusega telefoni  +372 880 1480 või e-kirja teel jysk@jysk.ee.

K: Ei saanud sooduskoodi, kuidas ma saan selle?
V: Sooduskood saadetakse koos kinnituskirjaga, et olete registreerunud JYSKi e-poe kliendiks.

K: Kui kiiresti minu emaili aadress v. telefoninumber eemaldatakse JYSK uudiste saajate listist?
V: Eemaldamine toimub 5 tööpäeva jooksul.

K: Kuidas saan esmase kliendi registreerimise boonust kui olen ennast registreerinud kliendiks läbi sotsiaalmeedia konto (Facebook)?
V: Logi sisse JYSK kontole, sätete all vaata, kas oled nõustunud uudiskirjade ja sms-teadete saajaks. Sooduskood saadetakse Sulle e-mailile ja see on kuvatud ka Sinu profiilil.