Korduma kippuvad küsimused

 

Töötlemisele läinud tellimuses olevaid tooteid enam muuta või eemaldada ei saa. Kui siiski soovite toodet tagastada, siis JYSK pakub piiramatu ajaperioodiga tagastuvõimalust.

Piiramatu tagastusõiguse kohta saate rohkem lugeda siit.
Tagastusvormi saate täita siin.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSK-i klienditeenindusele info@JYSK.ee

Kui sa ei ole saanud oma e-mailile tellimuse kinnitust, kontrolli palun rämpsposti filtrit ja rämpsposti kausta. Võimalik, et kiri läks sinna.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSK-i klienditeenindusele info@JYSK.ee

Kõik tellimused töödeldakse 30 minuti jooksul makse laekumisest. Tellimusi töödeldakse ning väljastatakse klientidele kaupluse lahtiolekuaegadel.
Kaupluse lahtiolekuaegade ja asukohtade info on leitav siit.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSK-i klienditeenindusele info@JYSK.ee

Palun oota ära kinnitav SMS, et su tellimus on väljastamiseks valmis. Sõnum tuleb ära oodata ka siis, kui koduleht näitab olemasolevat laojääki sinu tellitud toodetele.
Kaupluse lahtioleku aegu ja asukohti vaata siit.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSK-i klienditeenindusele info@JYSK.ee

Kui tasumisest on möödas üle 30 minuti ja sa ei ole sõnumit saanud, siis võib olla:
- Pank ei ole ülekannet lõpuni käsitlenud.
- Tellimusele märgitud telefoninumber ei ole korrektne.
- Mõningatel juhtudel ei ole toodet kaupluses komplekteerimise hetkel saada.
  Sinuga võetakse peagi ühendust meie klienditeeninduse poolt.

Palun kontrolli tellimusele märgitud telefoninumbrit ja pangaülekande staatust. Kui sa ei ole ikka saanud teavituast, võta palun ühendust JYSKi klienditeenindusega info@JYSK.ee

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSK-i klienditeenindusele info@JYSK.ee

Tellimusele tuleb järgi tulla 7 päeva jooksul alates SMS-teavituse saamisest.
Kaupluse lahtioleku aegu ja asukohti vaata siit.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSK-i klienditeenindusele info@JYSK.ee

Jah, tellimusele võib minna järgi teine isik, kes on vähemalt 18 aastat vana.
Esitada tuleb tellimuse kinnitus või SMS ning isikut tõendav dokument.
Tähelepanu - erandiks on järelmaksuga tellimused.
Kaupluse lahtiolekuaegade ja asukohtade info on leitav siit.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSK-i klienditeenindusele info@JYSK.ee

Ei, kuid pakume võimalusel tellimuse komplekteerimist lähimas JYSKi kaupluses.
Kaupluse lahtiolekuaegade ja asukohtade info on leitav siit.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSK-i klienditeenindusele info@JYSK.ee

Jah, juriidine isik saab e-poes tellimust esitada registreeritud ettevõtte konto kaudu JYSK.ee lehel. Konto saate registreerida siin.

Ostu-müügi lepingu vajaduse korral võta palun ühendust klienditeenindusega info@JYSK.ee

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSK-i klienditeenindusele info@JYSK.ee

Jah, järelmaksuga on võimalik osta tooteid meie e-poest alates 50.00 EUR tellimuste korral. Järelmaksuga tasumiseks tuleb maksemeetodite alt valida kas Holm järelmaks või LHV järelmaks ning täita online taotlus. Peale liisingupakkujalt vastuse saamist võtab klienditeeninduse spetsialist sinuga ühendust ja annab edasised juhised.

Järelmaksutaotluse vastuse annab järelmaksu pakkuv teenusepakkuja.
Järelmaksu tingimustega saad täpsemalt tutvuda siin.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSK-i klienditeenindusele info@JYSK.ee

Sa saad makseviisi valida järgnevate seast:
• Krediitkaart
• SEB
• Swedbank
• LHV järelmaks
• Liisi järelmaks
• Ettemaksuarve alusel

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSK-i klienditeenindusele info@JYSK.ee

Nii arve kui ka ettemaksuarve saadetakse sinu poolt määratud e-maili aadressile.
- Kui sa ei ole saanud oma tellimuse kohta arvet, siis võis see minna rämpsposti, palun kontrolli rämpsposti kausta.
- Kui ettemaksuarvet ei ole ka rämpsposti kaustas, võta palun ühendust JYSKi klienditeenundusega info@JYSK.ee, ja edasta ka tellimuse number.
Arvet on võimalik alla laadida ka meie kodulehelt, sisestades tellimuse numbri "Laadi alla arve" lahtrisse.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSK-i klienditeenindusele info@JYSK.ee

JYSK pakub järgmisi kohaletoimetamisviise:
- kuller
- expresskuller
- Omniva pakiautomaat
- ise järele tulemine kauplusesse

Rohkem infot kohaletoimetamise meetodite kohta leiad siit.

Ei leidnud oma küsimusele vastust? Palun saada oma kiri info@JYSK.ee

Transporditasud olenevalt transpordiviisist:
- Ise järele tulemine kauplusesse: tasuta
- Omniva pakiautomaat: 1.89€ tellimuse kohta
- Kuller: transpordi hind sõltub tellitud toodete kaalust. Rohkem infot leiad siit.
   Transporditasu arvestatakse tellimise käigus. Rohkem infot kohaletoimetamise meetodite kohta leiad siit.
- Ekspresskuller: transpordi hind sõltub tellitud toodete kaalust. Rohkem infot leiad siit.

Rohkem infot kohaletoimetustasude kohta leiad siit.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSK-i klienditeenindusele info@JYSK.ee

Tarneid teostatakse ainult Eestis.
- Kuller toob kauba Teie poolt määratud aadressile kogu Eesti piires.
- Pakiautomaati tellimisel saate määrata enda poolt sobiva Omniva pakiautomaadi.

Pakiautomaatide asukohad on leitavad siit.
Rohkem infot kohaletoimetusviiside kohta leiad siit.

Ei leidnud oma küsimusele vastust? Kirjuta JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee

Peale tellimuse saabumist hakatakse seda kohe töötlema, sellest tulenevalt enam kohaletoimetamise meetodit muuta ei saa. Kõik tellimused käsitletakse vastavalt kohaletoimetamisviisile ja tarnegraafikule.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee

Kõik tellimused komplekteeritakse vastavalt valitud tarneviisile ja - graafikule, mistõttu ei ole võimalik valida konkreetset kuupäeva. Kui Teil ei ole sellegipoolest võimalik saadetist vastu võtta, saab paki üleandmise aega muuta, kui kuller sinuga ühendust võtab.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee

Paki teekonda saab jälgida, kasutades selleks e-mailile saadud linki ja paki jälgimisnumbrit. Paki teekonna jälgimise funktsioon muutub aktiivseks, kui kaup on edastatud kohaletoimetamiseks.

Rohkem infot kohaletoimetusaegade kohta leiad siit.

Kättetoimetamise päeval 08:00-11:00 vahel saad teavitava SMSi või kullerilt kõne täpsema kohaletoimetuse aja kohta.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee

Kui saadetis on kullerfirma süsteemis registreeritud, saad enda poolt määratud e-maili aadressile informatiivse kirja koos paki numbriga. Kohe, kui pakk on suunatud kohaletoimetamisele, aktiveerub paki teekonna jälgimise number.

Rohkem infot kohaletoimetamise aegade kohta leiad siit.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSK-i klienditeenindusele info@JYSK.ee

Kui avastate peale kauba kättesaamist, et kaup on osaliselt puudu, võtke palun meie klienditeenindusega 1 päeva jooksul ühendust, täites avalduse vormi.
Klienditeeninduse spetsialist selgitab välja tekkinud olukorra põhjuse ning võtab sinuga ühendust, et leida mugavaim ja kiireim lahendus sinu jaoks.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSK-i klienditeenindusele info@JYSK.ee

Kui avastate, et tellimus pole Teieni jõudnud täies mahus, võtke palun 1 päeva jooksul ühendust klienditeenindusega, täites selleks avalduse vormi, mis peab sisaldama järgnevat infot:
- tulemata jäänud toodete nimetus, tootekood ja arv
- liigselt/valesti tulnud toote nimetus, arv ja tootekood

Me korraldame esimesel võimalusel õige toote transpordi ja vale toote pealekorje.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee

Tavapärane tellimus toimetatakse Teie poolt määratud aadressile ja hinnas sisaldub transport eluruumide ukseni.

Teenuste tingimused ja hinnakirja leiad siit.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee

Sind huvitava toote täpsema kirjelduse vaatamiseks vajuta “Lisainformatsioon” nupule. Seal on välja toodud toote materjal, mõõdud ja muu kasulik info.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee

Vali sind huvitava toote kirjelduse juurest menüüst “Saadavus”. Sinna klikkides avanevad antud toote laojäägid kõikides JYSKi kauplustes ja pealaos. Juhime tähelepanu, et laoseisud ei uuene reaalajas ning on kajastatud informatiivsetel eesmärkidel.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee

Oleme jaotanud oma tootevaliku kolme kategooriasse: BASIC, PLUS ja GOLD. Need kategooriad esindavad erinevat kvaliteedi ja hinna taset - suurepärasest hinna ja kvaliteedi suhtest kuni suurepärase kvaliteedini taskukohase hinnaga.

Rohkem infot erinevatest kvaliteeditasemetest leiad siit.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSK-i klienditeenindusele info@JYSK.ee

Jah, mööbel tuleb enne kasutusele võtmist kokku panna. Mööbel tarnitakse osadena tootjapoolsetes originaalpakendites, et see ei saaks transpordi käigus kahjustada. Mugavama ostukogemuse nimel pakub JYSK ka mööbli kokkupanemise teenust.
Lisateavet montaažiteenuse kohta leiad siit.

Kui soovid ise mööbli kokku panna, leiad monteerimisjuhendi tootekirjelduse juurest JYSKi e-poest ning toote pakendist. Palun loe seda enne kokku panemise alustamist hoolikalt. Soovitusi mööbli kokkupanemiseks leiate siit.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSK-i klienditeenindusele info@JYSK.ee

JYSK pakub kahte tüüpi kinkekaarte:
- E-kinkekaart e-poes ostlemiseks
- Plastikust kinkekaart kauplustes kohapeal ostlemiseks

Erinevas väärtuses elektroonilised kinkekaardid on saadaval e-poes. Lisainfot leiad siit.
Erinevas väärtuses plastikust kinkekaardid on saadaval JYSKi kauplustes.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSKi klienditeenindusse info@JYSK.ee

Kinkekaardi saldojääk:
- Elektroonilise kinkekaardi jääki saad kontrollida oma kontolt. Kui oled jõudnud ostukorvi, sisesta kinkekaardi number ja vajuta "KONTROLLI KINKEKAARDI KEHTIVUST JA JÄÄKI" nuppu.
- Plastikust kinkekaartide saldojääki saab kontrollida kaupluste kassades.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSKi klienditeenindusse info@JYSK.ee

Elektroonilist ega plastikust kinkekaarti ei saa tagastada ega rahaks ümber vahetada.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee

Juhul, kui avastate, et pakend ja/või toode on juba transpordi käigus kahjustada saanud, on Teil õigus keelduda saadetise vastuvõtmisest, täites koos kulleriga akti, kus on välja toodud keeldumise põhjus. Palume ka meie klienditeeninduse poole pöörduda, kasutades selleks tagastuse vormi.
Paneme Teile paki uuesti teele esimesel võimalusel.

Kui avastate defektse toote kohe peale kauba kättesaamist, palume teavitada klienditeenindust 1 päeva jooksul, kasutades selleks tagastuse vormi.

Et saaksime viivitamatult olukorda lahendama hakata, lisage palun kahjustatud tootest fotod:
- täissuuruses foto tootest, kus on kahjustatud koht selgelt näha
- täpne foto kahjustatud kohast
- kui tegemist on mööbliga, siis tooge palun välja ka kahjustatud osa number.
Number on leitav kokkupanemisjuhendist.

Me korraldame esimesel võimalusel õige toote transpordi ja vale toote pealekorje.

Rohkem teavet lepingu tingimustele mittevastava toote osas leiad siit.
Taganemisavalduse saab täita siin.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee

Teil on seadusest tulenev õigus esitada lepingutingimustele mittevastava toote kohta pretensioon 2 aasta jooksul alates ostu sooritamise hetkest või e-poest ostetud kauba kättesaamisest.

Täpsemat infot lepingutingimustele mittevastava toote tagastamise kohta leiad siit.
Pretensiooni saate esitada, täites vormi siin.
Klienditeeninduse spetsialist vaatab teie taotluse läbi esimesel võimalusel.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSK-i klienditeenindusele info@JYSK.ee

Jah, teil on seaduslik õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates ostu kuupäevast. Erandina ei saa tagastada mõningaid tooteid hügieenilistel põhjustel. Tooted peavad olema kasutamata ja originaalpakendis.

Tooteid saab tagastada ükskõik millisesse JYSKi kauplusesse või ka kulleriga. Sellisel juhul tuleb tasuda eelnevalt ka kullerteenuse eest arve alusel, mille edastame teile e-mailile, seejärel korraldame toote tagastuse.

Esita tagastamisavaldus, kasutades taganemisvormi.

Loe taganemisõiguse kohta rohkem siit.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee

Jah, JYSK pakub ajapiiranguta tagastamisvõimalust. Kliendikaardiga JYSKi kauplustest ja e-poest ostetud tooteid saab tagastada ajapiiranguta.
Kasutamata kauba saate tagastada igal ajal endale sobivasse kauplusesse.
Erandiks on kaubad, mida ei saa tagastada hügieenilistel põhjustel.

Loe piiramatu tagastamise kohta lähemalt siit.
Plaun esitage taganemisavaldus, kasutades taganemisvormi.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee

Jah, sa võid kasutada õigust oma tellimusest loobumiseks, täites selleks tellimusest taganemise vormi.

Täida palun taganemisavaldus siin.
Tagastamispoliitika kohta saad rohkem lugeda siit.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee

Juhul, kui olete saanud defektse toote või tootel ilmneb kasutamise ajal defekt, saate esitada 2 aasta jooksul toote ostuhetkest pretensiooni.
Juhime tähelepanu, et garantii alla ei kuulu normaalne kulumine ja väärkasutus.

Kiirema lahenduse pakkumiseks palun edastage meile fotod kahjustusega tootest:
- täissuuruses hästi nähtav toode
- täpne ja selge foto vigastusega kohast
- defektse mööbli puhul palun tooge palun välja kahjustatud osa number.
See on leitav monteerimisjuhendist.

Rohkem infot lepingutingimustele mitte vastava toote tagastamise kohta leiate siit.
Pretensiooni saate esitada, täites vormi siin.
Klienditeenindus vaatab Teie avalduse üle esimesel võimalusel.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjuta palun JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee

Juhul, kui komplektina tellitud toote puhul on mõni komplekti kuuluv osa puudu, palume pretensioon esitada esimesel võimalusel puuduse avastamisest, kasutades selleks pretensiooniavaldust.

Et saaksime hakata olukorda võimalikult kiiresti lahendama, palume edastada meile ka puuduva osa number. Selle leiate toote monteerimisjuhendist.

Korraldame uue varuosa väljasaatmise esimesel võimalusel või juhul, kui see ei ole saadaval, pakume vahetust samaväärse toote vastu.

Lisateavet puudusega lepingutingimustele mittevastava toote tagastamise kohta leiad siit.
Pretensiooni esitamiseks saate avalduse täita siin.

Ei leidnud oma küsimusele vastus? Kirjuta palun JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee

Kui soovite kasutada tootest loobumise õigust, siis tuleb teil tasuda toote tagastamise transpordikulud. Kui tagastus on meieni jõudnud, siis tagastame nii toote eest tasutud hinna kui ka transporditasu toote sulle toimetamise eest.

Lisateavet toote tagastamise kohta leiate siit.
Taganemisavalduse saab täita siin.

Ei leidnud oma küsimusele vastus? Kirjuta palun JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee

Kui olete saanud ebakvaliteetse toote, siis JYSK korraldab selle äraveo või uue vastu vahetamise transpordi ning katab sellega seonduvad kulud.
Kui organiseerite ise kulleri, siis JYSK kompenseerib kulud arve alusel. Teenuse kasutamist tõendav kviitung palume edastada klienditeenindusele info@JYSK.ee.

Loe JYSKi tagastamispoliitika kohta rohkem siit.
Täida taganemisavaldus siin.

Ei leidnud oma küsimusele vastust? Kirjutage palun JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee

Toode peab olema lahtivõetud ning pakitud nii, et see transpordi käigus rohkem viga ei saaks. Kullerfirmad ei võta transpordiks tooteid kokkupandud kujul.
JYSK pakub mööbli monteerimise teenust. Kui vajate abi defektse mööbli lahtivõtmisel, palun võtke ühendust meie klienditeenindusega ning me organiseerime mööbli lahti monteerimise ja tagastuse.

Lisateavet lepingu tingimustele mittevastava toote tagastamise kohta leiate siit.
Taganemisavalduse saad täita siin.

Ei leidnud oma küsimusele vastust? Kirjutage palun JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee

Jah, et pakkuda oma klientidele mugavaimat võimalikku tagastusprotsessi, võetakse tagastusi vastu kõigis kauplustes üle Eesti.

Taganemisõiguste kohta saab lugeda siit.
Lisateavet lepingu tingimustele mittevastava toote tagastamise kohta leiate siit.
Rohkem infot piiramatu tagastamisõiguse kohta saate lugeda siit.

Tagastuse saate vormistada, täites tagastusvormi siin.

Ei leidnud oma küsimusele vastust? Kirjutage palun JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee

JYSKi uued kontseptsioonipoed leiate siit:
- Jõhvi, JYSK Jõhvi, Keskväljak 1a
- Tallinn, JYSK Kristiine, Endla 45
- Tallinn, JYSK Nautica keskus, Ahtri 9
- Tallinn, JYSK Järve, Männiku tee 6
- Tallinn, JYSK Ülemiste, Suur-Sõjamäe 4

Jah, JYSK saab organiseerida toodetele tagastust.

Ostetud toote tagastamiseks tuleb esitada täidetud tagastusvorm, kuhu on märgitud, kas toode on kahjustunud või kasutate tagastusõigust:
- Defektse kauba puhul tasub tagastuskulud JYSK
- Taganemisõiguse kasutamise korral tasub tagastuse eest klient

Taganemisõiguste kohta saab lugeda siit.
Lisateavet lepingu tingimustele mittevastava toote tagastamise kohta leiate siit.
Piiramatu tagastusõiguse kohta saate rohkem lugeda siit.

Toote tagastamiseks täitke palun tagastusavaldus siin.

Ei leidnud oma küsimusele vastust? Kirjutage palun JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee

Teatud madratsite ja tekkide kategooriatele paub JYSK tootjapoolset laiendatud garantiid 10-25 aastat.

Rohkem infot madratsite garantii tingimuste kohta leiate siit.

Rohkem infot tekkide garantii tingimuste kohta leiate siit.
Garantii perioodi kohta leiate täpsemat infot toote lehelt tootekirjeldusest.

Laiendatud garantii sertifikaat saadetakse teile e-poest ostes e-mailile või väljastatakse kauplusest ostes kohapeal ostuga. Palun säilitage see kogu garantii kehtivuse vältel.

Lisateavet lepingu tingimustele mittevastava toote tagastamise kohta leiate siit.
Tagastamiseks täitke palun taganemisavaldus siin.

Ei leidnud oma küsimusele vastust? Kirjutage palun JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee

Teil on JYSKi Kliendikaardi saamiseks kaks võimalust:
- Kui soovite saada elektroonilist Kliendikaarti, siis palun registreerige endale JYSKi konto. Peale registreerumist ja autoriseerimiskoodi kinnitamist lisandub Kliendikaart automaatselt teie kontole. Kliendikaarti võite kasutama hakata kohe ja Kliendikaardi hinnad lisatakse teie tellimusele;
- kui soovite plastikust kaarti, siis tuleb taotlus täita kaupluses. Plastikust JYSKi Kliendikaardi hind on 0.99 EUR.

Rohkem JYSKi Kliendikaardi kohta saate lugeda siit.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjutage palun JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee

Jah, te saate kasutada elektroonilist Kliendikaarti ka kaupluses. Näidake palun enne ostude eest tasumist nutiseadmest oma JYSKi Kliendikaarti:
- elektrooniline Kliendikaart on olemas Kaardi omaniku profiilil veebis
- elektrooniline Kliendikaart saadeti Kaardi omanikule registreerumisel e-mailile
- prinditud elektrooniline Kliendikaart (paberkandjal)

Rohkem infot JYSKi Kliendikaardi kohta saat elugeda siit.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjutage palun JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee

Ei, e-poes saab kasutada ainult elektroonilist Kliendikaarti.

Rohkem infot JYSKi Kliendikaardi kohta saat elugeda siit.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjutage palun JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee

Kui te ei soovi enam saada uudiseid ja teavitusi JYSK.ee-lt, eemaldage linnuke kinnituse kõrval olevast märkeruudust, et soovite oma kontole JYSKi uudiseid saada. Võite saata ka vastavasisulise sooviga e-kirja info@JYSK.ee.

Ei leidnud vastust oma küsimusele? Kirjutage palun JYSKi klienditeenindusele info@JYSK.ee