TAGASTUSPOLIITIKA

Hea klient,
JYSKis on toodete tagastamine või muu toote vastu vahetamine väga lihtne. JYSKi kauplustest ja e-poest kliendikaardiga ostetud tooteid saab tagastada ilma ajalise piiranguta, järgides teatavaid erandeid ja tingimusi. Lisateavet leiate allpoolt ja meie veebilehelt www.JYSK.ee.
JYSK hüvitab kogu summa tähtajatult rahas või kinkekaardina* ostudokumendi alusel. Tooted peavad olema kasutamata ja originaalpakendis. See kehtib nii kauplusest kui ka e-poest ostetud toodetele.

*Kui toode tagastatakse 14 päeva (k.a) jooksul alates ostukuupäevast, makstakse raha tagasi samal viisil, nagu toote eest tasuti. Kui toode tagastatakse hiljem kui 14 päeva jooksul alates ostukuupäevast, hüvitatakse ostusumma kinkekaardina. Kinkekaardi kehtivusaeg – 1 aasta.

Pange tähele, et kui tagastatav toode ei vasta täielikult nendes põhimõtetes kirjeldatud tingimustele, on JYSKil õigus keelduda toote vastuvõtmisest või vähendada hüvitatavat summat.

Ostetud toote tagastamisel või vahetamisel peavad olema täidetud järgmised tingimused:

     ostja on eraisik, kes on JYSKi kliendikaardi omanik;
     esitada tuleb ostu tõendav dokument (ostutšekk või arve);
     tagastatavad tooted peavad olema originaalpakendis ja kahjustamata originaalsiltidega;
     toode peab olema kasutamata;
     toode peab olema puhas;
     toode ei tohi olla kokku pandud ja seejärel uuesti lahti võetud.

Märkus:

JYSKis kehtivad erireeglid GOLD-klassi madratsitele, mida saab proovida 120 ööd. Lisateavet leiate veebilehelt JYSK.ee (https://www.jysk.ee/120n).

Kui tagastatav toode on kahjustunud või seda on kasutatud viisil, mis vähendab oluliselt selle väärtust, on JYSKil õigus hüvitatavat summat vähendada või toote tagasi võtmisest keelduda, kui sellise otsuse teeb kaupluse töötaja toote hindamise tulemusel. Sellise hinnangu saavad anda üksnes JYSKi kaupluse töötajad.

JYSK ei hüvita transpordikulusid.

Tooteid ei saa tagastada ega vahetada järgmistel tingimustel

     kui suletud tootepakend või vaakumpakend on purunenud või avatud;
     kui tootel on orginaalsildid eemaldatud;
     kui on võimatu kindlaks teha, kas toodet on kasutatud (seoses kliendi kaitse ja/või hügieenilistel põhjustel)
            Patareid, toiteallikad
            Kosmeetika- ja parfümeeriatooted
            Ühekordsed nõud
           • Kõrvaklapid
            Majapidamises kasutatavad keemilised kaubad – õhuvärskendajad, difuuserid, liimid ja muud sarnased tooted
            Meditsiinitarbed – plaastrid, prillid ja muud sarnased tooted
            Isikliku hügieeni tooted – hambaharjad, kammid, massaažitarbed, vatipadjad ja muud sarnased tooted
            Isikukaitsevahendid – aiakindad, nõudepesukindad ja muud sarnased tooted
            Seemned
            Kirjatarbed – markerid, maalid ja pastapliiatsid ja muud sarnased tooted
            Sukad, sokid
            Mänguasjad, mängud

Tooted ei saa tagastada ega ümber vahetada ühelgi tingimusel

            Tellimuse järgi lõigatud vakstu/vahariie
            Kinkekaardid
            Toodete näidised
            Allahinnatud kaup, millel on konkreetne defekt

Puudusega või defektsete toodete tagastamine

Meie klienditeeninduse spetsialistid ja kaupluste töötajad aitavad Teil lahendada tekkinud olukorra nii sujuvalt kui võimalik.
     Kui toode on puudusega või defektne, palume toote tagastamiseks täita taganemisavaldus SIIN.
     Klienditeeninduse spetsialistid aitavad Teil tekkinud olukordi lahendada, leides parima lahenduse.
     Kõikide tekkinud probleemide korral on võimalik pöörduda ka kauplustesse ning kaupluse töötajad abistavad Teid pretensioonivormi täitmisel ning leiavad parima lahenduse tekkinud olukorrale.
     Teil on seaduslik õigus pretensiooni esitamiseks kahe aasta jooksul pärast ostukuupäeva.
     Täpsema teabe saamiseks seaduslike garantiiõiguste ja tagastuseeskirjade kohta, palun lugege siit siit.