[27.06.2024.]
Tagastuspoliitika
Hea klient,
JYSKis on lihtne tooteid tagastada, olenemata sellest, kas ostsite toote kauplusest või veebipoest. Sama lihtne on kauplusest ostetud kaup välja vahetada, kui peaksite meelt muutma. JYSKi kauplustest ja e-poest kliendikaardiga ostetud tooteid saab tagastada ilma ajalise piiranguta, järgides teatavaid erandeid ja tingimusi. Lisateavet leiate altpoolt ja meie veebilehelt www.JYSK.ee.
JYSKis on lihtne tooteid tagastada, olenemata sellest, kas ostsite toote kauplusest või veebipoest. Sama lihtne on kauplusest ostetud kaup välja vahetada, kui peaksite meelt muutma. JYSKi kauplustest ja e-poest kliendikaardiga ostetud tooteid saab tagastada ilma ajalise piiranguta, järgides teatavaid erandeid ja tingimusi. Lisateavet leiate altpoolt ja meie veebilehelt www.JYSK.ee.
JYSK hüvitab kogu summa tähtajatult kinkekaardina või kui toode osteti kauplusest, pakub võimaluse toode välja vahetada. Kinkekaart kehtib üks aasta.
Piiramatu tagastamise kampaaniapakkumist ei saa kasutada ostude puhul, mille eest tasuti liisinguga.
Veebipoe ostu tagastamine ja hüvitamine 14 päeva jooksul toimub vastavalt meie tagastupoliitikale veebilehel.
Pange tähele, et kui tagastatav toode ei vasta täielikult nendes põhimõtetes kirjeldatud tingimustele, on JYSKil õigus keelduda toote vastuvõtmisest või vähendada hüvitatavat summat.
Ostetud toote tagastamisel või vahetamisel peavad olema täidetud järgmised tingimused:
✔ ostja on eraisik, kes on JYSKi kliendikaardi omanik;
✔ esitada tuleb ostu tõendav dokument (ostutšekk või arve);
✔ tagastatavad tooted peavad olema originaalpakendis ja kahjustamata originaalsiltidega;
✔ toode peab olema kasutamata;
✔ toode peab olema puhas;
✔ toode ei tohi olla kokku pandud ja seejärel uuesti lahti võetud.
✔ esitada tuleb ostu tõendav dokument (ostutšekk või arve);
✔ tagastatavad tooted peavad olema originaalpakendis ja kahjustamata originaalsiltidega;
✔ toode peab olema kasutamata;
✔ toode peab olema puhas;
✔ toode ei tohi olla kokku pandud ja seejärel uuesti lahti võetud.
Märkus:
JYSKis kehtivad erireeglid GOLD-klassi madratsitele, mida saab proovida 120 ööd. Lisateavet leiate veebilehelt JYSK.ee siin.
Kui tagastatav toode on kahjustunud või seda on kasutatud viisil, mis vähendab oluliselt selle väärtust, on JYSKil õigus hüvitatavat summat vähendada või toote tagasi võtmisest keelduda, kui sellise otsuse teeb kaupluse töötaja toote hindamise tulemusel. Sellise hinnangu saavad anda üksnes JYSKi kaupluse töötajad.
JYSK ei hüvita transpordikulusid.
Tooteid ei saa tagastada ega vahetada järgmistel tingimustel
✔ kui tarbijale mõeldud toote (vt toodete loetelu järgnevast loendist) suletud pakend või vaakumpakend on rebenenud või avatud;
✔ toodetel on nähtavad kasutamise jäljed;
✔ toodet on kasutatud;
✔ tarbija ei suuda tõendada, et ostis toote JYSKist;
✔ toode on pärast tarnimist pakendist välja võetud ja ei sobi tagastamiseks tervisekaitse- või hügieeninõuetest tulenevalt.
• Patareid, toiteallikad
• Kosmeetika- ja parfümeeriatooted
• Ühekordsed nõud
• Kõrvaklapid
• Majapidamises kasutatavad keemilised kaubad – õhuvärskendajad, difuuserid, liimid ja muud sarnased tooted
• Meditsiinitarbed – plaastrid, prillid ja muud sarnased tooted
• Isikliku hügieeni tooted – hambaharjad, kammid, massaažitarbed, vatipadjad ja muud sarnased tooted
• Isikukaitsevahendid – aiakindad, nõudepesukindad ja muud sarnased tooted
• Seemned
✔ toodetel on nähtavad kasutamise jäljed;
✔ toodet on kasutatud;
✔ tarbija ei suuda tõendada, et ostis toote JYSKist;
✔ toode on pärast tarnimist pakendist välja võetud ja ei sobi tagastamiseks tervisekaitse- või hügieeninõuetest tulenevalt.
• Patareid, toiteallikad
• Kosmeetika- ja parfümeeriatooted
• Ühekordsed nõud
• Kõrvaklapid
• Majapidamises kasutatavad keemilised kaubad – õhuvärskendajad, difuuserid, liimid ja muud sarnased tooted
• Meditsiinitarbed – plaastrid, prillid ja muud sarnased tooted
• Isikliku hügieeni tooted – hambaharjad, kammid, massaažitarbed, vatipadjad ja muud sarnased tooted
• Isikukaitsevahendid – aiakindad, nõudepesukindad ja muud sarnased tooted
• Seemned
• Kirjatarbed – markerid, maalid ja pastapliiatsid ja muud sarnased tooted
• Sukad, sokid
• Mänguasjad, mängud
• Sukad, sokid
• Mänguasjad, mängud
Tooted ei saa tagastada ega ümber vahetada ühelgi tingimusel
• Tellimuse järgi lõigatud vakstu/vahariie
• Kinkekaardid
• Toodete näidised
• Allahinnatud kaup, millel on konkreetne defekt
• Kinkekaardid
• Toodete näidised
• Allahinnatud kaup, millel on konkreetne defekt
Puudusega või defektsete toodete tagastamine
Meie klienditeeninduse spetsialistid ja kaupluste töötajad aitavad Teil lahendada tekkinud olukorra nii sujuvalt kui võimalik.
✔ Kui toode on puudusega või defektne, palume võtta ühendust meie klienditeenindusega e-kirja teel [email protected] või helistada +372 880 1480 tööaja sees.
✔ Klienditeeninduse spetsialistid aitavad Teil tekkinud olukordi lahendada, leides parima lahenduse.
✔ Kõikide tekkinud probleemide korral on võimalik pöörduda ka kauplustesse ning kaupluse töötajad abistavad Teid pretensioonivormi täitmisel ning leiavad parima lahenduse tekkinud olukorrale.
✔ Teil on seaduslik õigus pretensiooni esitamiseks kahe aasta jooksul pärast ostukuupäeva.
✔ Täpsema teabe saamiseks seaduslike garantiiõigusteja tagastuseeskirjade kohta palun lugege siit.
✔ Klienditeeninduse spetsialistid aitavad Teil tekkinud olukordi lahendada, leides parima lahenduse.
✔ Kõikide tekkinud probleemide korral on võimalik pöörduda ka kauplustesse ning kaupluse töötajad abistavad Teid pretensioonivormi täitmisel ning leiavad parima lahenduse tekkinud olukorrale.
✔ Teil on seaduslik õigus pretensiooni esitamiseks kahe aasta jooksul pärast ostukuupäeva.
✔ Täpsema teabe saamiseks seaduslike garantiiõigusteja tagastuseeskirjade kohta palun lugege siit.