[23.05.2024.]
VIIME TOOTEHINNA VASTAVUSSE MADALAIMA HINNAGA 
Pakkumise tingimused
JYSK hoolib teie meelerahust nii toote ostmisel kui ka selle hilisemal kasutamisel. Seepärast pakume JYSKi kliendikaardi omanikele võimalust kasutada pakkumist „Viime tootehinna vastavusse madalaima hinnaga“ (edaspidi „pakkumine“), mis hõlmab laia valikut JYSKi tooteid.
   - Kui Sa leiad JYSK tootele identse toote kusagilt mujalt madalama hinnaga, siis viime toote hinna vastavusse madalaima hinnaga.
   - Kui 30 päeva jooksul pärast ostu sooritamist leiad JYSKist ostetud toote mõnest JYSKi kauplusest odavamalt, hüvitame hinnavahe JYSKi kinkekaardi näol.
 
1. Pakkumise tingimused
1.1. JYSK võrdleb kõikide identsete toodete hindu (vt punkt 2).  Vt punkt 3 „Erandid“.
1.2. Hinnavahe hüvitamise taotlus tuleb esitada 30 päeva jooksul alates ostukuupäevast.
1.3. Võrreldav hind peab kehtima alapunktis 1.2 märgitud taotluse esitamise ajal.
1.4. Pakkumise kasutamiseks peate leidma identse toote selle tootega, mille ostsite JYSKi kauplusest või muust Eestis asuvast füüsilisest kauplusest või e-poest, mille aadressi lõpus on .ee.
1.5. Klient peab esitama foto madalama hinnaga hinnasildist (millel on näha hinnasildi kuupäev).
1.6. Klient peab esitama JYSKi dokumendi (nt maksekviitung) (ei kehti alapunktis 1.9 kirjeldatud juhul).
1.7. Kui leiate toote mõnest muust kauplusest, peate esitama dokumendi, näiteks reklaamlehekülje või lingi identsele tootele teise kaupluse veebilehel, mis on teie taotluse esitamise kuupäeval kehtiv.
1.8. Toote hinda võrreldakse üksnes toote müügihinnaga, mis ei sisalda transpordi- ega muid tootega seotud kulusid.
1.9. Reeglid kehtivad ka olukorrale, kus toodet pole veel ostetud, kuid klient on leidnud toote soodsama hinnaga teisest Eesti  kauplusest või e-poest, mille aadress lõpeb ee-ga. Sellises olukorras saab klient pakkumist ära kasutada ja paluda ostetavale tootele rakendada madalaimat hinda. Taotlus tuleb esitada 30 päeva jooksul alates sellest, kui klient leidis hinnavahega kauba.
 
2. Pakkumise kasutamine ja erandid
Pakkumine kehtib üksnes 100% identsele tootele: toote mudel ja tehnilised omadused, sealhulgas kaubamärk/tootja, värv, mõõtmed, lisatarvikud, suurus, kvaliteet, sisu jne peavad olema samad. Teisisõnu peab tegemist olema 100% identse tootega.
 
3. Pakkumine ei hõlma tooteid, mis ei ole identsed
3.1. Pakkumine ei hõlma laojääke, kampaaniapakkumisi, avamis- ja taasavamispakkumisi, näidismudeleid, näidismüüki, allahindlusega tooteid, eripakkumisi, sooduskoodidega eripakkumisi veebipoes ostmiseks, aiamööblit ja muid hooajakaupu, mille hinnad hooaja lõpus langevad.
3.2. Pakkumine ei hõlma selliseid teenuseid nagu kohaletoimetamine, eripakkumised transpordile jne.
3.3. Pakkumine kehtib üksnes eraisikute tehtud ostudele ega laiene juriidilistele isikutele ja ettevõtjatele.
3.4. Pakkumine kehtib üksnes kliendile, kes täidab kõik pakkumise tingimused.
3.5. Pakkumine kehtib üksnes nendele toodetele, mis on ostetud JYSKi veebipoest www.JYSK.ee või JYSKi kauplusest Eesti territooriumil. 
3.6. Võrreldav toode peab olema müügil Eestis, võttes arvesse kõiki Eestis kehtivaid makse (nt käibemaks).
3.7. Pakkumise eeliseid ei saa kasutada isikud, kes on kauba eest tasunud järelmaksuga.
 
4. Lõppsätted
4.1. Pakkumise kasutamiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega e-posti aadressil [email protected] või külastage mõnda JYSKi kauplust.
4.3. Pakkumise tingimused kehtivad alates nende avaldamisest JYSKi veebilehel (JYSK.ee). 
4.4. JYSK (JYSK Linnen'n Furniture OÜ) jätab endale õiguse muuta pakkumise tingimusi või need igal ajal lõpetada, teatades sellest samal viisil, millel avaldati pakkumise tingimused.