Tähtis informatsioon!

Seoses  eriolukorra väljakuulutamisega ja uusimale teabele koroonaviirusega COVID-19 on JYSK välja töötanud olulised ohutuspraktikad. Koos partneritega jätkame kvaliteetsete ja ohutute toodete tarnimisprotsesside tagamist, ilma et see kahjustaks klientide ja töötajate tervist.

Valitsus on andnud teada, et kõik Eesti kaubanduskeskustes asuvad kauplused, mis ei ole toidupoed, apteegid, pangakontorid, postkontorid või tervisetooteid müüvad kauplused, suletakse määramata ajaks alates 27. märtsist. See mõjutab ka JYSKi kaupluste lahtiolekuaegu!
Soovime teile meelde tuletada, et JYSKi e-pood töötab endiselt ööpäev läbi, sh nädalavahetustel! Kõik ostud on võimalik tellida Omniva kulleriga koju või Omniva postiautomaati.

Kui teil on lisaküsimusi seoses Teie tellimusega või tarneprotsessiga, võtke ühendust meie klienditeenindusega e-posti aadressil jysk@jysk.ee või telefonil + 372 880 1480.

JYSKis ostes

      • Soovitame kasutada sularahamaksete asemel kaardimakseid.
      • Tervislikel eesmärkidel tuleks hoida vähemalt 2-meetrist distantsi üksteisest.

JYSK lahtiolekuajad

      • Kauplused: Sel perioodil on avatud vaid järgmised JYSKi kauplused:
         • Viljandi Esmaspäevast pühapäevani 10.00–18.00 (Carl Robert Jakobsoni 21a, Viljandi).
      • Internetipood: Ööpäevaringselt.
      • Klienditugi: Esmaspäevast reedeni kella 8.30-17.00.

Tarnevõimalused

Alates 27.03.2020 pakub JYSK järgnevaid teenuseid:
      • Meie meeskond pakub informatsiooni kõikide toodete kohta JYSK.EE kodulehel.
      • Soeta tooteid telefoni teel. Meie meeskond koostab Sulle ettemaksuarve, mille saad tasuda turvaliselt pangaülekandega.
      • Makstud tellimustele saab järgi minna allolevatesse kauplustesse.

Kauba väljastus toimub allolevatest kauplustest:
      • Ülemiste Esmaspäevast reedeni 10.00–18.00 (Tallinn, Suur-Sõjamäe 4). Telefon: +372 6034637
      • Haabersti Esmaspäevast reedeni 10.00–18.00 (Tallinn, Haabersti 1). Telefon: +372 53861833
      • Lõunakeskus Esmaspäevast reedeni 10.00–18.00 (Tartu, Ringtee 75). Telefon: +372 53660025
      • Pärnu Esmaspäevast reedeni 10.00–18.00 (Pärnu, Papiniidu 8/10). Telefon: +372 55530676
      • Narva Esmaspäevast reedeni 10.00–18.00 (Narva, Tallinna mnt. 19c). Telefon: +372 53854055
      • Haapsalu Esmaspäevast reedeni 10.00–18.00 (Rannarootsi tee 1, Uuemõisa, Haapsalu). Telefon: +372 53938424
      • Kuressaare Esmaspäevast reedeni 10.00–18.00 (Mooni tn.2, Kuressaare linn). Telefon: +372 51910192

Tarnimine Omnivaga
      • 
Jätkub katkestusteta.
      • Täiendav ettevaatlikus rakendatakse pakkide hügieeni osas, tagades iga saadetise põhjaliku desinfitseerimise.  
      • 
Kohaletoimetamine Omnivaga võib aega võtta kuni 4 tööpäeva.

Erijuhised eraklientide tellimustele kullerteenusega:
      • Piirangute tõttu võib paki kohaletoimetamine viibida või võib ilmneda vajadus pakk tagastada saatjale.
      • Pakkide kättetoimetamise või vastuvõtmise ajal jätab meie kuller endale õiguse ja klientidel on võimalus paki kontaktivabalt vastu võtta või üle anda. See tähendab, et kulleri ja kliendi vahel on vähemalt kaks meetrit.
      • Kuller teeb kättetoimetatud pakist pildi kliendi poolt määratud asukohta. Pilt dokumenteeritakse toote kohaletoimetamise tõendina.
      • Tuppaveo teenusega tellimuste puhul tarnitakse tooted kliendi ukseni, kullerid ei sisene kliendi korterisse ega majja.
      • PIN-koodi sisestamisel pakikapi puutetundlikule ekraanile või käsitsi allkirjastades paki kohaletoimetamise kullerile puutetundlikul ekraanil paki vastuvõtmiseks, soovitame teil käsi enne ja pärast pesta ja / või desinfitseerida.
      • Kuller võib pakid ajutiselt pakiautomaati toimetada, kui kaal ja mõõtmed seda võimaldavad, isegi kui pakk oleks tellitud kodusele aadressile.
      • Kullertellimuste kohaletoimetamine võib aega võtta kuni 7 tööpäeva.

Toodete tagastamise poliitika

Toote tagastamist peab klient taotlema 14 päeva jooksul pärast tellimuse kohaletoimetamist, täites avalduse või saates e-kirja aadressile info@jysk.ee.  
      • Toote tagastamine kauplustesse on võimalik vastava poe lahtiolekuaegadel.
      • Toote tagastamine kulleriga on saadaval tasulise teenusena.
      • Toote tagastamine OMNIVA-ga on saadaval tasulise teenusena (1,89 eurot), kui toote suurus vastab OMNIVA seatud tehnilistele parameetritele.
      • Klient on kohustatud soovitud tagastamisviisist teada andma klienditeenindusele 14 päeva jooksul pärast toote kohaletoimetamist.

Muud teenused

      • Tuppaveo teenus on saadaval vaid koduukseni.

Kui teil on lisaküsimusi seoses Teie tellimusega või tarneprotsessiga, võtke ühendust meie klienditeenindusega e-posti aadressil jysk@jysk.ee või telefonil + 372 880 1480.