[18.03.2025]
Rahulikuks uneks – 120 prooviööd
GOLD kvaliteediga madratsid on JYSKi madratsivalikust kõige kvaliteetsemad. Valiku hõlbustamiseks pakume GOLD madratsitele 120 prooviööd.
Pakkumise tingimused:
• Selle aja jooksul on võimalik madrats tagastada ja saada vastu JYSKi kinkekaart 100% madratsi väärtuses. See on lisagarantii, mis on pikem, kui Eesti Vabariigi õigusaktides kauba tagastamise kohta sätestatud.
• Kampaania eeliseid saab kasutada juhul, kui madrats on ostetud koos PLUS- või GOLD-klassi kattemadratsi või mistahes kvaliteediklassi madratsikatte või veekindla voodilinaga.
• Pakkumine kehtib ainult JYSKi kliendikaardi omanikele ostutšeki või veebitellimuse numbri esitamisel ja kampaaniareeglite järgimisel.
• Pakkumine ei kehti, kui madrats on soetatud järelmaksuga.
• Kampaania kehtib ainult juhul, kui madratsi on soetanud eraisik. Kampaania ei laiene juriidilistele isikutele ega füüsilisest isikust ettevõtjatele.
 

 
Kampaania „120 prooviööd“ tingimused:
1. Tagastamisnõuded:
    1.1. Madrats tuleb tagastada 120 päeva jooksul alates ostu sooritamisest, esitades:
      1.1.1. ostutšeki või saateleht originaali;
      1.1.2. või veebitellimuse numbri.
   1.2. Kampaania eeliseid saab kasutada, kui madrats on ostetud koos:
      1.2.1. PLUS- või GOLD-klassi kattemadratsiga;
      1.2.2. mistahes kvaliteediga madratsikattega;
      1.2.3. veekindla voodilinaga.
   Ostetud tooteid peab olema kasutatud madratsi kaitsmiseks.
   1.3. Tagastamise peab kinnitama JYSKi klienditeenindus. Selleks peate esitama:
      1.3.1. kauba tagastamise avalduse;
      1.3.2. fotod (madratsist, kattemadratsist ja/või madratsikattest, kui need tagastatakse).
2. Madratsi tagastamise tingimused
   2.1. Madrats peab olema heas seisukorras - puhas, kahjustamata, identifitseerimismärgistega.             Kasutusjäljed ei tohi ületada tavalist kulumist.
      1.2. Madratsit tuleb hoolikalt kasutada, järgides selle kasutusotstarvet.
      1.3. Madratsit ei tohi transportimiseks kokku voltida.
3. Tagastatava kauba tingimused
   3.1. Madratsiga koos saab tagastada:
      3.1.1. kattemadrats,
      3.1.2. madratsikate,
      3.1.3. veekindel voodilina.
      Neid tooteid ei saa tagastada eraldi – need saab tagastada ainult koos GOLD-madratsiga.
4. Tagastamiskohad. Kauba saab tagastada:
   4.1. kauplusesse, kust see osteti või kätte saadi;
   4.2. lähimasse JYSKi kauplusesse, kui kauba tõi kohale kuller või see saadi kätte Tähesaju JYSKi laost.
5. Transpordikulu ja selle hüvitamine
   5.1. Kauba tagastamise kulud kannab ostja ning neid ei hüvitata.
   5.2. Raha tagastatakse JYSKi kinkekaardina:
      5.2.1. e-kinkekaardina, kui kaup oli ostetud e-poest. Kinkekaart tuleb ära kasutada ühe aasta jooksul alates selle väljastamisest või e-koodi saatmisest kliendi e-posti aadressile.
      5.2.2. plastkaardina, kui kaup oli ostetud kauplusest.
6. Lisatingimused:
   6.1. kampaania kehtib alates 04.03.2024 ning kohaldub ostudele, mis on tehtud eelnimetatud kuupäevast alates.
   6.2. Kampaania ei laiene järelmaksuga sooritatud ostudele.
   6.3. JYSK jätab endale õiguse tagastamisest keelduda, kui madratsi seisukord ei vasta tingimustele.
   6.4. E-kinkekaart kehtib ainult e-poest ostes.
   6.5. Plastist kinkekaarti saab kasutada ainult JYSKi kauplustes.