TINGIMUSED

1. Ostutingimused

1.1 Tingimused kehtivad kõigi isikute ja JYSK Linnen´n Furniture OÜ Endla 45 Tallinn 10615 Estonia KM reg.nr 10170660 (JYSKi e-pood) vahel, toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad JYSK  vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3 Peale toodete kättesaamist on Tarbijal VÕS mõistes 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Juhul, kui tooted Tarbijale ei sobi, on Tarbijal õigus 14 päeva jooksul peale toodete üleandmist oma tellimusest taganeda ja ostetud tooted tagastada või vahetada, täites taganemisavalduse. Avaldus avaneb siit, tagastuse põhjus on vaja märkida vaid pretensiooni korral: Taganemisavalduse tüüpvorm

2. Hind

2.1 Tootele kehtib kodulehel märgitud hind. JYSK jätab endale õiguse muuta hinda.
2.2. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
2.3. Ostetud toodetele lisandub transpordihind, mis arvutatakse Teie ostukorvis.
2.4. Kauba hind sisaldab pakkematerjali hinda.

3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1. Teie ostukorv luuakse hetkel, kui olete klikkinud lingile „Osta“.
3.2. Ostukorvis olevate toodete arvu võite muuta lahtris „kogus“. Tellimuse vormistamiseks klikkige lingile „Vormista tellimus”. Teid suunatakse tellimuse vormistamise leheküljele.
3.3. Tellimuse vormistamise lehel sisestage nõutavad andmed ning klikkige nupule „Osta”. Peale seda kuvatakse ekraanile Teie arve.
3.4. Olge tellimuse vormistamise leheküljel olevate lahtrite täitmisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.
3.5. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) alates arve summa laekumisest JYSKi arvelduskontole.
3.6. Vormistades tellimuse veebipoes www.jysk.ee, on minimaalne ostusumma 10,00 €. See summa ei sisalda kauba transporditasu. Kasutades sooduskoodi, peab tellimuse summa pärast koodi kasutamist olema suurem kui 10,00 € või sellega võrdne. E-kinkekaarti on võimalik kasutada tellimuse vormistamiseks, mille väärtus on vähemalt 10,00 €, tasudes tellimuse eest osaliselt või täies mahus. Kui veebipoest valitud ost ei moodusta minimaalset summat, ei ole võimalik tellimust vormistada ja ilmub hoiatav teade, et minimaalset ostusummat ei ole saavutatud.

4. Toodete eest tasumine

4.1. Makse sooritamiseks klikkige tellimuse vormistamise leheküljel nupule „Osta”. Ekraanile kuvatakse Teie tellimuse kinnitus. Palume enne tellimuse eest  tasumist kontrollida, et tellimuses sisalduvad andmed vastavad Teie soovile.
4.2. Toodete eest saate tasuda:
a) internetipanga kaudu
b) Liisi ja LHV järelmaksuga
c) krediitkaardiga

4.3. Müügiarve saadetakse Teile koos kaubaga peale tellimuse eest tasumist.
4.4. Valides tasumisviisiks pangaülekande, saadetakse tellimus välja alles pärast tellimuse eest täies mahus tasumist. Tasudes 10 päeva jooksul, antakse tellimus pärast makse kinnitamist töötlemisse vastavalt määratud tellimuse töötlemisajale (kuni 5 tööpäeva). Seejärel saadetakse tellimus sätestatud tarnetähtaja jooksul. Kui tellimuse eest ei tasuta 10 päeva jooksul alates arve kättesaamise hetkest, tühistatakse vormistatud tellimus.
4.5. Mööbli tellimus - kui soovitakse tellida ühte toodet rohkem kui 10 tükki, tuleb oodata tellimuse kinnitust, et tagada kindel toodete olemasolu.
4.6. ISE JÄRGI tarneviisi, saab valida vaid toodetele, mis on olemas soovitud poes. Lisaks sellele tuleb oodata kinnitust e-kirja või telefoni teel, et antud toode on reaalselt olemas soovitud poes, kuna toodete laoseis kodulehel on informatiivne ning ei muutu reaalajas. Kaubale järgi tulles, peab esitama isikuttõendava dokumendi.
4.7. Kaupluste vahelist transporti kaupade veoks klientidele ei teostata, tasuta.

5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1. Peale Lepingu jõustumist vastavalt Tingimuste punkti 3.5. väljastatakse tooted JYSKi laost kolme kuni seitsme tööpäeva jooksul, millele lisandub transpordiaeg tellimusele märgitud tarneaadressile (tarne toimub tööpäevadel). Sooviga ise kaubale järgi tulla, valida selleks rippmenüüst sobiv kauplus. Ise järgi ei saa valida tooteid, mida ei ole valitud poes, ning kui toode on olemas valitud poes, peab ootama ikkagi e-poe kinnitust, et toode on Teie jaoks valmis pandud.
5.2. Tooted koos eestikeelse tooteinfoga ja muude toodete juurde kuuluvate dokumentidega toimetab kullerfirma kohale kokkulepitud tähtaja jooksul.  Kui Teie poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma Teiega eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomise aeg.
5.3. Kullerfirma toimetab tooted Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Korrusevedu see ei sisalda. Kaup transporditakse elukoha ette. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.
5.4. Palun kontrollida vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. JYSK ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui see on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
5.5. Tooted antakse kulleri poolt Teile üle koos saatelehega.
5.6. Valides tarneviisi ilma kohaletoimetamseta, tuleb tellimusele järgi tulla 7 päeva jooksul. Kui tellimusele ei ole valitud kauplusesse järele tuldud 7 (seitsme) kalendripäeva jooksul alates Müüja poolse kinnitava teavituse tellimuse väljastamiseks valmisoleku kohta, siis tellimus tühistatakse automaatselt. Ostjat teavitatakse ning tellimuse eest tasutud raha tagastatakse hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul Ostjale.
5.7. Kättesaadud saadetist tuleb kontrollida koheselt ja teavitada puuduvast või purunenud saadetisest, täites vastava vormi SIIN.

6. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

6.1. Peale toodete kättesaamist on Tarbijal VÕS mõistes 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Juhul, kui tooted Tarbijale ei sobi, on Tarbijal õigus 14 päeva jooksul peale toodete üleandmist oma tellimusest taganeda ja ostetud tooted tagastada või vahetada, täites tagastuse leht.
6.2. Tellimuse tühistamisel/tagandamisel tagastatakse Teile ostu eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul alates tellimuse tühistamisest/tagandamise teatest, kuid toote tagastamisega seotud kulud tasub klient (v.a kui toode on praak või tooted ei vasta tellitud toodetele). Teostatakse tasaarveldus: Ostu eest tasutud transporditasu ja toote tagastamisega seotud transpordikulu kohta. Peale toodete kättesaamist on Tarbijal VÕS mõistes 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Juhul, kui tooted Tarbijale ei sobi, on Tarbijal õigus 14 päeva jooksul peale toodete üleandmist oma tellimusest taganeda ja ostetud tooted tagastada või vahetada, täites taganemisavalduse. Tooteid saab tagastada, kui tootel on säilinud kõik tootesildid ja originaalpakend. Tooted peavad olema puhtad ja kasutamata(ei tohi olla jälgi tavakasutamisest). Tagastavaid tooteid ei tohi pesta ega triikida, vastasel juhul võib JYSK keelduda tagastatud kauba vastu võtmisest.
Avaldus avaneb siit, tagastuse põhjus on vaja märkida vaid pretensiooni korral: Taganemisavalduse tüüpvorm

6.3. Kui tagastatav toode on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud JYSKist ning toote mittesihipärase kasutamise tulemusena, on JYSKil õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Teie poolt toote eest tasutud ning Teile tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab JYSK Teile tasaarvestamise avalduse Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud e-posti aadressile. Juhul, kui Te ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Teil õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Teie ja JYSKi vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks.
6.4 Samuti ei kohaldata tagastamisõigust toodetele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ja olid pärast kohale toimetamist avatud.
6.5 Kõik pretensioonid defektiga, kahjustatud või purunenud toote osas või kui tootel puudub mõni vajalik detail, tuleb JYSKile edastada kirjalikult, täites tagastusavaldus SIIN.

7. Pretensiooni esitamine

7.1. Müüja vastutab asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest tarbijale. Tarbijale müügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. (VÕS § 218) Esimesel kuuel kuul peab müüja tõestama, et tegemist ei ole tootmispraagiga. Järgmised 1,5 aastat peab tõestama klient, et tegemist on tootmispraagiga.
Kuii Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel,  - aadress: Pronksi 12, 10117 Tallinn, EESTI; tel: 6201 707; e-post: [email protected]; täiendav info tarbijavaidluste komisjoni kohta: https://komisjon.ee/et. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.
Siit avaneb: Taganemisavalduse tüüpvorm

7.2. JYSK ei vastuta:
1) Teie süül toote halvenemise/kahjustumise eest;
2) puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel;
3) toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral. 

7.3. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Teil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode JYSKi kulul.
7.4. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi kohta teate saamisest.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul JYSK´i klienditeeninduse poole, täites  vastava vormi SIIN. Klienditeenindus vastab Ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

7.5. Teave vaidluste internetipõhise lahendamise (VIL) kohta. Kui teil on probleem seoses internetist ostetud kauba või teenusega, siis saate VIL-platvormi vahendusel esitada kaebuse ja leida probleemile lahenduse sõltumatu vaidluste lahendamise üksuse abil. Link VIL-platvormile

8. Vastutus ja vääramatu jõud

8.1. JYSK vastutab Teie ees ja Teie vastutate JYSK ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.2. JYSK  ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida JYSK ei saanud mõjutada ning mille saabumist JYSK ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

9. Vaidluste lahendamine

ODR-platvorm on uus elektrooniline keskkond, mille kaudu saab lahendada e-kauplejatega tekkinud kaebusi. ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) asub aadressil http://ec.europa.eu/odr.

Internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm ehk ODR-platvorm mõeldud teiste Euroopa Liidu liikmeriikide kauplejatega tekkinud ehk piiriüleste vaidluste lahendamiseks aga soovi korral saab seda kasutada ka siseriiklike kaebuste puhul. Platvorm võimaldab tarbijal edastada oma kaebus elektrooniliselt kauplejale, eesmärgiga leppida kokku vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse kasutamises, misjärel edastab platvorm kaebuse automaatselt ja viivitamata vastavale kohtuvälisele vaidluste lahendamise üksusele. Eestis täidab vastava üksuse ülesandeid tarbijavaidluste komisjon.

10. Muud tingimused

10.1. Kõiki JYSKi külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. 
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid. 
10.2. Käesolevates tingimustes lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
10.3.  Ostes kaupu JYSKi e-poest eraldi kategooriatest, võib eseme disain/värv tellimuse vastuvõtmise ajal erineda pildil näidatust. Selliste toodete puhul (esemed erineva disainiga, kuid sama tootekoodiga) võivad tootjad teha toodetes muudatusi. Informatsioon lisatakse sellisel juhul vastavate toodete kirjeldusele, mil ostu sooritades, antakse teada et võimalik värv/disain võib olla erinev tellimuse tegemisel ja kättesaamisel.
10.4. Sooduskoode ei saa rahaks vahetada ning allahindluskoode ei saa summeerida.

11. Kasutustingimustega nõustumine

11.1. JYSKI e-poe müügitingimustega tutvumine on tellijale kohustuslik.
11.2. Tarbija nõustub müügitingimustega tehes ise vastava märke ostu sooritamisel.