Kauba tellimise tingimused
- Kauba tellimise tingimused juriidilistele isikutele siin
- Tingimused kaupade tellimiseks eraisikutele
1. Ostutingimused
1.1 Tingimused kehtivad kõigi isikute ja JYSK Linnen´n Furniture OÜ Endla 45 Tallinn 10615 Estonia KM reg.nr 10170660 (JYSKi e-pood) vahel, toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad JYSK  vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3 Peale toodete kättesaamist on Tarbijal VÕS mõistes 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Juhul, kui tooted Tarbijale ei sobi, on Tarbijal õigus 14 päeva jooksul peale toodete üleandmist oma tellimusest taganeda ja ostetud tooted tagastada või vahetada, täites taganemisavalduse. Avaldus avaneb siit, tagastuse põhjus on vaja märkida vaid pretensiooni korral: Taganemisavalduse tüüpvorm
 
2. Hind
2.1 Tootele kehtib kodulehel märgitud hind. JYSK jätab endale õiguse muuta hinda.
2.2. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
2.3. Ostetud toodetele lisandub transpordihind, mis arvutatakse Teie ostukorvis.
2.4. Kauba hind sisaldab pakkematerjali hinda.
 
3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine
3.1. Teie ostukorv luuakse hetkel, kui olete klikkinud lingile „Osta“.
3.2. Ostukorvis olevate toodete arvu võite muuta lahtris „kogus“. Tellimuse vormistamiseks klikkige lingile „Vormista tellimus”. Teid suunatakse tellimuse vormistamise leheküljele.
3.3. Tellimuse vormistamise lehel sisestage nõutavad andmed ning klikkige nupule „Osta”. Peale seda kuvatakse ekraanile Teie arve.
3.4. Olge tellimuse vormistamise leheküljel olevate lahtrite täitmisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.
3.5. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) alates arve summa laekumisest JYSKi arvelduskontole.
3.6. Vormistades tellimuse veebipoes www.jysk.ee, on minimaalne ostusumma 10,00 €. See summa ei sisalda kauba transporditasu. Kasutades sooduskoodi, peab tellimuse summa pärast koodi kasutamist olema suurem kui 10,00 € või sellega võrdne. E-kinkekaarti on võimalik kasutada tellimuse vormistamiseks, mille väärtus on vähemalt 10,00 €, tasudes tellimuse eest osaliselt või täies mahus. Kui veebipoest valitud ost ei moodusta minimaalset summat, ei ole võimalik tellimust vormistada ja ilmub hoiatav teade, et minimaalset ostusummat ei ole saavutatud.
 
4. Toodete eest tasumine
4.1. Makse sooritamiseks klikkige tellimuse vormistamise leheküljel nupule „Osta”. Ekraanile kuvatakse Teie tellimuse kinnitus. Palume enne tellimuse eest  tasumist kontrollida, et tellimuses sisalduvad andmed vastavad Teie soovile.
4.2. Toodete eest saate tasuda:
        a) internetipanga kaudu
        b) Liisi ja LHV järelmaksuga
        c) krediitkaardiga
4.3. Müügiarve saadetakse Teile koos kaubaga peale tellimuse eest tasumist.
4.4. Valides tasumisviisiks pangaülekande, saadetakse tellimus välja alles pärast tellimuse eest täies mahus tasumist. Tasudes 10 päeva jooksul, antakse tellimus pärast makse kinnitamist töötlemisse vastavalt määratud tellimuse töötlemisajale (kuni 5 tööpäeva). Seejärel saadetakse tellimus sätestatud tarnetähtaja jooksul. Kui tellimuse eest ei tasuta 10 päeva jooksul alates arve kättesaamise hetkest, tühistatakse vormistatud tellimus.
4.5.
Mööbli tellimus - kui soovitakse tellida ühte toodet rohkem kui 10 tükki, tuleb oodata tellimuse kinnitust, et tagada kindel toodete olemasolu.
4.6. ISE JÄRGI tarneviisi, saab valida vaid toodetele, mis on olemas soovitud poes. Lisaks sellele tuleb oodata kinnitust e-kirja või telefoni teel, et antud toode on reaalselt olemas soovitud poes, kuna toodete laoseis kodulehel on informatiivne ning ei muutu reaalajas.
4.7. Kaupluste vahelist transporti kaupade veoks klientidele ei teostata, tasuta.
 
5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine
5.1. Peale Lepingu jõustumist vastavalt Tingimuste punkti 3.5. väljastatakse tooted JYSKi laost kolme kuni seitsme tööpäeva jooksul, millele lisandub transpordiaeg tellimusele märgitud tarneaadressile (tarne toimub tööpäevadel). Sooviga ise kaubale järgi tulla, valida selleks rippmenüüst sobiv kauplus. Ise järgi ei saa valida tooteid, mida ei ole valitud poes, ning kui toode on olemas valitud poes, peab ootama ikkagi e-poe kinnitust, et toode on Teie jaoks valmis pandud.
5.2. Tooted koos eestikeelse tooteinfoga ja muude toodete juurde kuuluvate dokumentidega toimetab kullerfirma kohale kokkulepitud tähtaja jooksul.  Kui Teie poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma Teiega eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomise aeg.
5.3. Kullerfirma toimetab tooted Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Korrusevedu see ei sisalda. Kaup transporditakse elukoha ette. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.
5.4. Palun kontrollida vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. JYSK ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui see on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
5.5. Tooted antakse kulleri poolt Teile üle koos saatelehega.
5.6. Valides tarneviisi ilma kohaletoimetamseta, tuleb tellimusele järgi tulla 4 päeva jooksul. Kui tellimusele ei ole valitud kauplusesse järele tuldud 4 (nelja) kalendripäeva jooksul alates Müüja poolse kinnitava teavituse tellimuse väljastamiseks valmisoleku kohta, siis tellimus tühistatakse automaatselt. Ostjat teavitatakse ning tellimuse eest tasutud raha tagastatakse hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul Ostjale.
5.7. 
Kättesaadud saadetist tuleb kontrollida koheselt ja teavitada puuduvast või purunenud saadetisest, täites vastava vormi SIIN.
 
6. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine
6.1. Peale toodete kättesaamist on Tarbijal VÕS mõistes 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Juhul, kui tooted Tarbijale ei sobi, on Tarbijal õigus 14 päeva jooksul peale toodete üleandmist oma tellimusest taganeda ja ostetud tooted tagastada või vahetada, täites tagastuse leht.
6.2. Tellimuse tühistamisel/tagandamisel tagastatakse Teile ostu eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul alates tellimuse tühistamisest/tagandamise teatest, kuid toote tagastamisega seotud kulud tasub klient (v.a kui toode on praak või tooted ei vasta tellitud toodetele). Teostatakse tasaarveldus: Ostu eest tasutud transporditasu ja toote tagastamisega seotud transpordikulu kohta. Peale toodete kättesaamist on Tarbijal VÕS mõistes 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Juhul, kui tooted Tarbijale ei sobi, on Tarbijal õigus 14 päeva jooksul peale toodete üleandmist oma tellimusest taganeda ja ostetud tooted tagastada või vahetada, täites taganemisavalduse. Tooteid saab tagastada, kui tootel on säilinud kõik tootesildid ja originaalpakend. Tooted peavad olema puhtad ja kasutamata(ei tohi olla jälgi tavakasutamisest). Tagastavaid tooteid ei tohi pesta ega triikida, vastasel juhul võib JYSK keelduda tagastatud kauba vastu võtmisest.
Avaldus avaneb siit, tagastuse põhjus on vaja märkida vaid pretensiooni korral: Taganemisavalduse tüüpvorm
6.3. Kui tagastatav toode on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud JYSKist ning toote mittesihipärase kasutamise tulemusena, on JYSKil õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Teie poolt toote eest tasutud ning Teile tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab JYSK Teile tasaarvestamise avalduse Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud e-posti aadressile. Juhul, kui Te ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Teil õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Teie ja JYSKi vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks.
6.4. Samuti ei kohaldata tagastamisõigust toodetele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ja olid pärast kohale toimetamist avatud.
6.5. Kõik pretensioonid defektiga, kahjustatud või purunenud toote osas või kui tootel puudub mõni vajalik detail, tuleb JYSKile edastada kirjalikult, täites tagastusavaldus SIIN.
 
7. Pretensiooni esitamine
7.1. Müüja vastutab asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest tarbijale. Tarbijale müügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. (VÕS § 218) Esimesel kuuel kuul peab müüja tõestama, et tegemist ei ole tootmispraagiga. Järgmised 1,5 aastat peab tõestama klient, et tegemist on tootmispraagiga.
Kuii Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel,  - aadress: Pronksi 12, 10117 Tallinn, EESTI; tel: 6201 707; e-post: [email protected]; täiendav info tarbijavaidluste komisjoni kohta: https://komisjon.ee/et. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.
Siit avaneb: Taganemisavalduse tüüpvorm
7.2. JYSK ei vastuta:
     1) Teie süül toote halvenemise/kahjustumise eest;
     2) puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel;
     3) toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral. 
7.3. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Teil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode JYSKi kulul.
7.4. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi kohta teate saamisest.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul JYSK´i klienditeeninduse poole, täites  vastava vormi SIIN. Klienditeenindus vastab Ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
7.5. Teave vaidluste internetipõhise lahendamise (VIL) kohta. Kui teil on probleem seoses internetist ostetud kauba või teenusega, siis saate VIL-platvormi vahendusel esitada kaebuse ja leida probleemile lahenduse sõltumatu vaidluste lahendamise üksuse abil. Link VIL-platvormile
 
8. Vastutus ja vääramatu jõud
8.1. JYSK vastutab Teie ees ja Teie vastutate JYSK ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.2. JYSK  ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida JYSK ei saanud mõjutada ning mille saabumist JYSK ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
 
9. Vaidluste lahendamine
ODR-platvorm on uus elektrooniline keskkond, mille kaudu saab lahendada e-kauplejatega tekkinud kaebusi. ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) asub aadressil http://ec.europa.eu/odr.
Internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm ehk ODR-platvorm mõeldud teiste Euroopa Liidu liikmeriikide kauplejatega tekkinud ehk piiriüleste vaidluste lahendamiseks aga soovi korral saab seda kasutada ka siseriiklike kaebuste puhul. Platvorm võimaldab tarbijal edastada oma kaebus elektrooniliselt kauplejale, eesmärgiga leppida kokku vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse kasutamises, misjärel edastab platvorm kaebuse automaatselt ja viivitamata vastavale kohtuvälisele vaidluste lahendamise üksusele. Eestis täidab vastava üksuse ülesandeid tarbijavaidluste komisjon.
 
10. Muud tingimused
10.1. Kõiki JYSKi külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. 
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid. 
10.2. Käesolevates tingimustes lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
10.3.  Ostes kaupu JYSKi e-poest eraldi kategooriatest, võib eseme disain/värv tellimuse vastuvõtmise ajal erineda pildil näidatust. Selliste toodete puhul (esemed erineva disainiga, kuid sama tootekoodiga) võivad tootjad teha toodetes muudatusi. Informatsioon lisatakse sellisel juhul vastavate toodete kirjeldusele, mil ostu sooritades, antakse teada et võimalik värv/disain võib olla erinev tellimuse tegemisel ja kättesaamisel.
10.4. Sooduskoode ei saa rahaks vahetada ning allahindluskoode ei saa summeerida.
 
11. Kasutustingimustega nõustumine
11.1. JYSKI e-poe müügitingimustega tutvumine on tellijale kohustuslik.
11.2. Tarbija nõustub müügitingimustega tehes ise vastava märke ostu sooritamisel.
 


Kauba tellimise tingimused juriidilistele isikutele
Enne Veebipoes tellimuse esitamist lugege käesolevad tingimused hoolikalt läbi.
Suuremahuliste tellimuste puhul võib Müüja kohaldada täiendavat allahindlust. Täiendavate allahindluste ja eripakkumiste osas võtke enne tellimuse esitamist ühendust Müüja klienditeenindusega e-posti [email protected] teel.
Müüja töötleb Ostja esindajate isikuandmeid vastavalt Privaatsuspoliitikale. Lugege see hoolikalt läbi ja veenduge, et kõik Privaatsuspoliitika tingimused on arusaadavad ja vastuvõetavad.
 
Tingimused
1. Mõisted
1.1 Veebipood – Müüja veebipood, mis asub veebilehel www.JYSK.ee.
1.2. Kliendikaart – digitaalne kaart, mis annab Registreeritud kasutajale Veebipoest ostmisel eelised vastavalt Kliendikaardi tingimustele.
1.3. Tingimused – kauba tellimise tingimused juriidilistele isikutele. Tingimused hõlmavad Ostulepingu tingimusi juriidilistele isikutele kauba ostmisel Müüja Veebipoest www.JYSK.ee ning on Tarnelepingu lahutamatu osa, kui see on Ostja ja Müüja vahel sõlmitud.
1.4. Müüja – Osaühing Jysk Linnen'n Furniture, registrikood 10170660, juriidiline aadress: Harju maakond, Tallinn, Kristiine linnaosa, Endla tn 45, 10615, Eesti Vabariik.
1.5. Tellimus – Veebipoes esitatud tellimus, mis sisaldab tooteid, mida Ostja soovib Müüjalt osta.
1.6. Tarneleping – Ostja ja Müüja vahel sõlmitud kauba müügi-tarneleping, milles Ostja ja Müüja on kokku leppinud ostu eritingimustes.
1.7. Ostja – avalik-õiguslik või eraõiguslik juriidiline isik, kes ostab või kavatseb osta Veebipoest tooteid ja/või teenuseid. Ostja peab olema registreeritud kasutaja. Juhul, kui Tellimuse esitas registreerimata kasutaja, liigitatakse selline Tellimus füüsilise isiku poolt esitatud Tellimuseks.
1.8. Ostuleping – Ostja ja Müüja vahel sõlmitud Veebipoes pakutavate toodete ostu-müügileping, mis loetakse sõlmituks punktis 2.6. määratud korras. Ostuleping on Tarnelepingu lahutamatu osa; vastuolu korral on ülimuslikud Tarnelepingu tingimused.
1.9. Registreeritud kasutaja – avalik-õiguslik või eraõiguslik juriidiline isik, kellele on loodud konto veebilehel www.JYSK.ee. Konto loomiseks tuleb täita registreerimisvorm Veebipoe veebilehel www.JYSK.ee, esitada vajalikud andmed, nõustuda isikuandmete töötlemisega ja kinnitada, et Müüja Privaatsuspoliitika on läbi loetud.
1.10. Saaja – Ostja, Ostja poolt volitatud isik või Ostja esindaja, kellel on oma ametikohustuste täitmise või tavapraktika kohaselt õigus Ostja nimel Tellimust vastu võtta, näiteks kontori administraator.
 
2. Tellimuse vormistamine
2.1 . Veebipoe tellimuse saavad juriidilise isikuna esitada ainult registreeritud kasutajad.
2.2. Tellimuse minimaalne summa on 10,00 € (kümme eurot) pärast allahindluste rakendamist, samuti ei sisalda see kohaletoimetamise tasu. Kui veebipoest valitud ost ei moodusta minimaalset summat, ei ole võimalik tellimust vormistada ja ilmub hoiatav teade, et minimaalset ostusummat ei ole saavutatud.
2.3. Toodetele võib määrata maksimaalse koguse, mida saab Veebipoest osta. Suurema koguse vajaduse korral tuleb võimaluse väljaselgitamiseks võtta Müüjaga ühendust e-posti [email protected] teel. Veebipoest ostetud toodete edasimüük on keelatud, kui Müüjalt ei ole saadud eelnevat kirjalikku nõusolekut.
2.4. Enne tellimuse esitamist on Ostja kohustatud tutvuma Tingimuste ja Privaatsuspoliitikaga. Veebipoe tellimust esitades loetakse, et Ostja on Privaatsuspoliitika ja Ostulepinguga tutvunud ja nendega nõustunud ning Ostja kinnitab, et kohustub tellitud kauba vastu võtma ja selle eest tasuma.
2.5. Kauba ostmiseks esitab Ostja Veebipoes Tellimuse - lisab toote(d) ostukorvi, märgib tarne- ja makseviisi ning ostu kinnitamiseks vajutab nupule „Osta“. Ostja vastutab Tellimuses esitatud andmete õigsuse ja täielikkuse eest. Kui Ostja leiab pärast Tellimuse esitamist, et sisestatud andmed on valed ja/või puudulikud, peab Ostja viivitamatult ühendust võtma Müüja klienditeenindusega e-posti [email protected].
2.6. Leping Ostja ja Müüja vahel loetakse sõlmituks, kui: (i) ostja esitab Veebipoes tellimuse vastavalt ostulepingule ja kinnitab, et on tutvunud Kauba tellimise tingimustega, ja (ii) Müüja kinnitab Ostja Tellimuse, saates Tellimuse kinnituse Ostja poolt märgitud e-posti aadressile.
2.7. Müüjal on õigus jätta Ostja tellimus kinnitamata, kui ilmneb üks järgmistest asjaoludest:
2.7.1. Ostja ei ole täitnud kõiki Ostulepingu tingimusi;
2.7.2. Müüja laos ei ole tellitud tooteid, mida ostja soovib osta;
2.7.3. Ostja ei ole kinnitanud oma nõustumist Tingimustega;
2.7.4. Müüja arvab, et Ostja on kaasatud hulgimüügihankesse;
2.7.5. tehnilise vea tõttu, mis on seotud Veebipoes näidatud hinnaga, ja/või muudel põhjustel, millest Ostjat teavitatakse eraldi.
2.8. Kui Müüjal puudub võimalus toodet müüa või ilmnevad punktis 2.7. nimetatud asjaolud, teavitab Müüja sellest Ostjat ja tagastab Ostjale raha, mida Ostja on tasunud tellitud toote eest, mida Müüjal ei ole võimalik tarnida/müüa. Kui saadaval on ainult osa tellitud toodetest, võtab Müüja Ostjaga ühendust ning pooled lepivad kokku Tellimuse kättesaamise korra. Sellisel juhul vabaneb Müüja vastutusest, mis on seotud kauba tarnimata/müümata jätmisega.
2.9. Teatud kategooria tooteid tellides võib Tellimuse kättesaamise hetkel toote kujundus/värv erineda Veebipoe pildil näidatust. Assortiitoodete (st sama tootekoodiga, kuid erinevate värvi-/kujundusvariantidega toodete) puhul on võimalikud tootja poolt määratud erinevused. Assortiitoodete puhul ei saa Müüja tagada nende värvi ja kujunduse, mida Ostja on seda tüüpi tooteid tellides Veebipoes pildil näinud. Assortiitoodete värvi/kujunduse variandid valib ladu juhuslikkuse alusel ning sellist erinevust ei loeta kauba defektiks ega Ostulepingule mittevastavuseks.
2.10. Kauba müügidokumendid saadetakse Ostjale elektrooniliselt Ostja poolt märgitud e-posti aadressile pärast Tellimuse täitmist.
2.11. Kui Ostja ei nõustu osaliselt või täielikult Tingimustega, ei ole Veebipoest võimalik tooteid ja/või teenuseid osta.
2.12. Tingimustega nõustudes nõustub Ostja, et ostudokumendid - käibemaksuarved - võib saada kahel viisil: väljastades paberkandjal koos ostetud kaubaga või elektrooniliselt Ostja registreerimisvormil esitatud e-posti aadressile. Käibemaksuarved sisaldavad andmeid, mille Ostja on iseseisvalt sisestanud oma profiili ja Ostja vastutab Tellimuses andmete täpsuse ja õiguslikkuse eest. Süsteemi piirangute tõttu ei saa käibemaksuarves sisalduvaid andmeid muuta. .
 
3. Tasumise tingimused
3.1. Toodete hinnad on näidatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu õigusaktides sätestatud suuruses. Toote hind ei sisalda kohaletoimetamise tasu.
3.2. Ostja kohustub tasuma Veebipoest tellitud kauba eest.
3.3. Veebipoes on Ostjal võimalik maksta:
- kasutades internetipanga teenuseid;
- maksekaardiga;
- pangaülekandega;
- pangaülekandega vastavalt sõlmitud Tarnelepingule.
3.4. Kui valite tellimuse eest tasumise pangaülekandega, saadetakse tellitud kaup alles pärast makse laekumist täies mahus või vastavalt sõlmitud Tarnelepingule.
3.5. Tellimuse eest on võimalik täielikult või osaliselt tasuda e-kinkekaardiga vastavalt kinkekaardi tingimustele.
3.6. Juhul, kui Ostja tagastab Ostulepingule mittevastava toote, tagastab Müüja Ostjale tema poolt tasutud summa sellisel viisil, nagu see saadi, näiteks kui kasutati kinkekaarti, väljastab Müüja Ostjale uue kinkekaardi. Kasutatud sooduskoode uuendatakse, kui tagastatakse kõik vastava Tellimusega tellitud tooted.
 
4. Kauba kohaletoimetamine ja kättesaamine
4.1. Veebipoest tellitud kaupa on võimalik tasuta kätte saada JYSKi kauplusest (kaupluste nimekiri ja lahtiolekuajad on saadaval siin). Kaupa on võimalik kätte saada ka pakiautomaadist või kulleriga. Kauba kohaletoimetamisel kulleri või pakiautomaadi vahendusel tuleb kohaletoimetamise eest tasuda vastavalt tarnetariifidele. Loe Tellimuse kättesaamise ja kohaletoimetamise viiside kohta lähemalt siit.
4.2. Valides kauba kohaletoimetamise kulleriga, peab Ostja märkima kontakttelefoni, mille kaudu teda on võimalik kätte saada ning tagama Tellimuse vastuvõtmise. Kohaletoimetamise päeval peab Ostja või Ostja poolt märgitud isik (Tellimuse saaja) olema Tellimuses märgitud kontakttelefoni teel kättesaadav, vastasel juhul lükatakse kohaletoimetamine automaatselt edasi järgmisele tööpäevale, kuid pärast 3 (kolme) ebaõnnestunud kohaletoimetamise katset tühistatakse kohaletoimetamine täielikult ning samuti tühistatakse Tellimus. Pühade ja kampaaniate ajal võib tellimuste kohaletoimetamine viibida.
4.3. Valides Tellimuse, mille eest on eelnevalt tasutud, kättesaamise mõnest JYSKi kauplusest, tuleb seda teha 7 (seitsme) kalendripäeva jooksul alates Müüja poolsest kinnitavast teavitusest Tellimuse väljastamise valmisoleku kohta. Kui Tellimusele ei ole järele tuldud 7 (seitsme) kalendripäeva jooksul, tühistatakse see automaatselt – Müüja teavitab sellest Ostjat ja tagastab Ostjale Tellimuse eest tasutud raha 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates Tellimuse tühistamise hetkest.
4.4. Kuller tagab suuremõõtmeliste pakkide kohaletoimetamise maja või korteri ukseni. Paki trepist üles toomise teenus sisaldub kohaletoimetamise hinnas Tallinnas ja Tartus, trepist üles toomise teenus ei ole teistes Eesti linnades hetkel saadaval.
4.5. Kauba kättesaamist kinnitab:
- Tellimuse kättesaamisel Müüja poolt valitud kulleri vahendusel – Saaja allkiri kulleri/Tellimuse väljastaja e-terminalis või kulleri märge kohaletoimetamise kohta, arvestades kehtivaid epidemioloogilisi ohutusnõudeid;
- Tellimuse kättesaamisel Omniva pakiautomaadist – Saaja poolt koodi sisestamine Tellimuse kättesaamiseks;
- Tellimuse vastuvõtmisel Müüja poolt valitud vedajalt – Saaja allkiri Kauba müügidokumentidel või vedaja märge kohaletoimetamise kohta, arvestades kehtivaid epidemioloogilisi ohutusnõudeid;
- Tellimuse kättesaamisel Müüja kauplusest – Saaja allkiri kauba müügidokumentidel.
4.6. Kui kohaletoimetamise hetkel avastatakse pakendil kahjustused, peab Saaja koos kulleriga viivitamatult kontrollima Paki sisu ning kahjustuste korral paluma kulleril koostada kahjustatud Tellimuse kohta akt. Saajal on õigus kahjustunud pakk kullerile tagastada või ebaoluliste kahjustuste korral see endale jätta. Igal juhul peab Ostja võtma Müüjaga ühendust 1 (ühe) tööpäeva jooksul alates paki kättesaamise päevast, täites vormi veebilehel www.JYSK.ee.
4.7. Kui Omniva pakiautomaadist Tellimuse kättesaamise ajal tuvastatakse pakendi kahjustus, tuleb paki saajal viivitamatult Müüjaga ühendust võtta, täites vormi veebilehel www.JYSK.ee.
 
5. Ostja õigused nõuetele mittevastava toote korral
5.1. Arvestage sellega, et Müüja tooted ei ole mõeldud kasutamiseks äri- või kutsetegevuses, välja arvatud juhul, kui Tarnelepingus on sätestatud teisiti.
5.2. Pretensioonid toote kvaliteedi kohta võib Ostja Müüjale esitada 5 (viie) päeva jooksul alates Toodete kättesaamise päevast, täites vormi veebilehel www.JYSK.ee. Taotlusele peab Ostja lisama toote ostmist kinnitava dokumendi, märkima toote defekti ja esitama muud tõendid, näiteks fotod ja video tootest. Kui Ostja ei täida seda kohustust määratud tähtaja jooksul ega esita Müüjale pretensiooni, eeldatakse, et toodete pakend on nõuetekohases seisukorras, kuid kogus, kvaliteet, sortiment, tarvikud ja komplekt vastavad Ostulepingu tingimustele ja Veebipoes esitatud kauba kirjeldusele.
5.3. Pärast käesolevate Tingimuste punktis 5.2. nimetatud pretensioonide või teadete kättesaamist hindab Müüja nende põhjendatust ning annab vastuse 30 (kolmekümne) päeva jooksul alates vastava pretensiooni või teate kättesaamisest, saates vastuse Ostja poolt märgitud e-posti aadressile.
5.4. Müüjal on õigus tagasi lükata Ostja esitatud pretensioon või teade ostetud kauba ostulepingu tingimustele mittevastavuse kohta, kui rikuti kauba kasutustingimusi - tooteid kasutati otstarbel, milleks need ei ole ette nähtud, näiteks, kuid mitte ainult äri- või kutsetegevuseks ja/või eesmärgil, milleks seda tüüpi kaupu tavaliselt kasutatakse.
 
6. Lõppsätted
6.1. Käesolevatele Tingimustele ning Ostja ja Müüja vahelistele suhetele kohalduvad Eesti Vabariigi seadused.
6.2. Ostja ja Müüja kohustuvad lahendama vaidlused läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet ei saavutata 60 (kuuekümne) päeva jooksul, antakse vaidlus lahendamiseks Eesti Vabariigi kohtusse vastavalt õigusaktides sätestatud korrale.
6.3. Müüja jätab endale õiguse käesolevaid Tingimusi ühepoolselt muuta, teavitades sellest Registreeritud kasutajaid, saates e-posti teel teate ja avaldades e-poes Tingimuste kehtiva versiooni. Kui kaupa tellides sõlmitakse Müüja ja Ostja vaheline Ostuleping, kehtib Ostulepingu sõlmimise päeval kehtiv Tingimuste versioon.
6.4. Tingimused kehtivad alates 17. juunist 2023.