Tingimused

1. Ostutingimused

1.1 Tingimused kehtivad kõigi isikute ja JYSK Linnen´n Furniture OÜ (JYSKi e-pood) vahel, toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad JYSK  vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid. 1.3 Peale toodete kättesaamist on Tarbijal VÕS mõistes 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Juhul, kui tooted Tarbijale ei sobi, on Tarbijal       õigus 14 päeva jooksul peale toodete üleandmist oma tellimusest taganeda ja ostetud tooted tagastada või vahetada, täites taganemisavalduse. Avaldus avaneb siit, tagastuse põhjus on vaja märkida vaid pretensiooni korral: Taganemisavalduse tüüpvorm

2. Hind

2.1 Tootele kehtib kodulehel märgitud hind. JYSK jätab endale õiguse muuta hinda.
2.2. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
2.3. Ostetud toodetele lisandub transpordihind, mis arvutatakse Teie ostukorvis.
2.4. Tellimusele üle 399 EUR on transport e-poest TASUTA.

3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1. Teie ostukorv luuakse hetkel, kui olete klikkinud lingile „Osta“.
3.2. Ostukorvis olevate toodete arvu võite muuta lahtris „kogus“. Tellimuse vormistamiseks klikkige lingile „Vormista tellimus”. Teid suunatakse tellimuse vormistamise leheküljele.
3.3. Tellimuse vormistamise lehel sisestage nõutavad andmed ning klikkige nupule „Osta”. Peale seda kuvatakse ekraanile Teie arve.
3.4. Olge tellimuse vormistamise leheküljel olevate lahtrite täitmisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.
3.5. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) alates arve summa laekumisest JYSKi arvelduskontole.

4. Toodete eest tasumine

4.1. Makse sooritamiseks klikkige tellimuse vormistamise leheküljel nupule „Osta”. Ekraanile kuvatakse Teie tellimuse kinnitus. Palume enne tellimuse eest  tasumist kontrollida, et tellimuses sisalduvad andmed vastavad Teie soovile.
4.2. Toodete eest saate tasuda:
a) internetipanga kaudu
b) Liisi ja LHV järelmaksuga
c) krediitkaardiga

4.3. Müügiarve saadetakse Teile koos kaubaga peale tellimuse eest tasumist.
4.4. Tellimus, mida ei tasuta 7 tööpäeva jooksul, läheb tühistamisele.
4.5. Mööbli tellimus - kui soovitakse tellida ühte toodet rohkem kui 10 tükki, tuleb oodata tellimuse kinnitust, et tagada kindel toodete olemasolu.
4.6. ISE JÄRGI tarneviisi, saab valida vaid toodetele, mis on olemas soovitud poes. Lisaks sellele tuleb oodata kinnitust e-kirja või telefoni teel, et antud toode on reaalselt olemas soovitud poes, kuna toodete laoseis kodulehel on informatiivne ning ei muutu reaalajas. Kaubale järgi tulles, peab esitama isikuttõendava dokumendi.
4.7. Kaupluste vahelist transporti kaupade veoks klientidele ei teostata, tasuta.

5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1. Peale Lepingu jõustumist vastavalt Tingimuste punkti 3.5. väljastatakse tooted JYSKi laost kolme kuni seitsme tööpäeva jooksul, millele lisandub transpordiaeg tellimusele märgitud tarneaadressile (tarne toimub tööpäevadel). Sooviga ise kaubale järgi tulla, valida selleks rippmenüüst sobiv kauplus. Ise järgi ei saa valida tooteid, mida ei ole valitud poes, ning kui toode on olemas valitud poes, peab ootama ikkagi e-poe kinnitust, et toode on Teie jaoks valmis pandud.
5.2. Tooted koos eestikeelse tooteinfoga ja muude toodete juurde kuuluvate dokumentidega toimetab kullerfirma kohale kokkulepitud tähtaja jooksul.  Kui Teie poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma Teiega eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomise aeg.
5.3. Kullerfirma toimetab tooted Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Korrusevedu see ei sisalda. Kaup transporditakse elukoha ette. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.
5.4. Palun kontrollida vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. JYSK ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui see on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
5.5. Tooted antakse kulleri poolt Teile üle koos saatelehega.
5.6. Valides tarneviisi ilma kohaletoimetamiseta, tuleb tellimusele järgi tulla 4 päeva jooksul.
5.7. Kättesaadud saadetist tuleb kontrollida koheselt ja teavitada puuduva või purunenud saadetisest telefoni või e-posti teel: jysk@jysk.ee 

6. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

6.1. Peale toodete kättesaamist on Tarbijal VÕS mõistes 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Juhul, kui tooted Tarbijale ei sobi, on Tarbijal õigus 14 päeva jooksul peale toodete üleandmist oma tellimusest taganeda ja ostetud tooted tagastada või vahetada, täites tagastuse leht.
6.2. Tellimuse tühistamisel/tagandamisel tagastatakse Teile ostu eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul alates tellimuse tühistamisest/tagandamise teatest, kuid Toote tagastamisega seotud kulud tasub klient (v.a kui toode on praak või tooted ei vasta tellitud toodetele). Teostatakse tasaarveldus: Ostu eest tasutud transporditasu ja toote tagastamisega seotud transpordikulu kohta.

Tagastatav kaup peab olema terve, pakendis ja kasutamata. 

Peale toodete kättesaamist on Tarbijal VÕS mõistes 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Juhul, kui tooted Tarbijale ei sobi, on Tarbijal       õigus 14 päeva jooksul peale toodete üleandmist oma tellimusest taganeda ja ostetud tooted tagastada või vahetada, täites taganemisavalduse. Avaldus avaneb siit, tagastuse põhjus on vaja märkida vaid pretensiooni korral: Taganemisavalduse tüüpvorm

6.3. Kui tagastatav toode on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud JYSKist ning toote mittesihipärase kasutamise tulemusena, on JYSKil õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Teie poolt toote eest tasutud ning Teile tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab JYSK Teile tasaarvestamise avalduse Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud e-posti aadressile. Juhul, kui Te ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Teil õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Teie ja JYSKi vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks.
6.4 Pakendist välja võetud madratsitele laieneb taganemisõiguse puudumine, hügieenilistel põhjustel (VÕS § 53 lg 4 p 41). 

7. Pretensiooni esitamine

7.1. Esimesel kuuel kuul peab müüja (JYSK) tõestama, et tegemist ei ole tootmispraagiga. Järgmised 1,5 aastat peab tõestama klient, et tegemist on   tootmispraagiga. 
Kuii Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel,  - aadress: Pronksi 12, 10117 Tallinn, EESTI; tel: 6201 707; e-post: avaldus@komisjon.ee; täiendav info tarbijavaidluste komisjoni kohta: www.komisjon.ee. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.
Siit avaneb: Taganemisavalduse tüüpvorm

7.2. JYSK ei vastuta:
1) Teie süül toote halvenemise/kahjustumise eest;
2) puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel;
3) toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral. 

7.3. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Teil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode JYSKi kulul.
7.4. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi kohta teate saamisest.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul e-poe poole, saates e-kirja: jysk@jysk.ee või helistada telefonil: 6 034 641. E-pood vastab Ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

8. Vastutus ja vääramatu jõud

8.1. JYSK vastutab Teie ees ja Teie vastutate JYSK ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.2. JYSK  ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida JYSK ei saanud mõjutada ning mille saabumist JYSK ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

9. Vaidluste lahendamine

ODR-platvorm on uus elektrooniline keskkond, mille kaudu saab lahendada e-kauplejatega tekkinud kaebusi. ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) asub aadressil http://ec.europa.eu/odr.

Internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm ehk ODR-platvorm mõeldud teiste Euroopa Liidu liikmeriikide kauplejatega tekkinud ehk piiriüleste vaidluste lahendamiseks aga soovi korral saab seda kasutada ka siseriiklike kaebuste puhul. Platvorm võimaldab tarbijal edastada oma kaebus elektrooniliselt kauplejale, eesmärgiga leppida kokku vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse kasutamises, misjärel edastab platvorm kaebuse automaatselt ja viivitamata vastavale kohtuvälisele vaidluste lahendamise üksusele. Eestis täidab vastava üksuse ülesandeid tarbijavaidluste komisjon.

 

10. Muud tingimused

9.1. Kõiki JYSKi külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. 

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid. 


9.2. Käesolevates tingimustes lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

 

11. Kasutustingimustega nõustumine

11.1. JYSKI e-poe müügitingimustega tutvumine on tellijale kohustuslik.
11.2. Tellimust esitades, nõustub tellija Lepingus toodud tingimustega.

 

Palun oodake...

{{var product.name}} lisati ostukorvi. Tahate:

Jätkake ostmist või Vaadake ostukorvi
Jätkake ostmist
Vaadake ostukorvi